Sonunda gücümü toplayıp vazgeçtim, sanırım başardım. Ruhum, kalbim şifa olsun. ❤️🩹

Sonunda gücümü toplayıp vazgeçtim, sanırım başardım. Ruhum, kalbim şifa olsun. ❤️🩹

Savaşmak yıpratır ama bir yerlerde hâlâ umut olduğunu bilmek, insanı ayakta tutar. Vazgeçmekse bambaşka bir sınavdır, çünkü içinde hâlâ isterken elinden tutmamaktır, göz göre göre bırakmaktır. Bazen gitmek kalmaktan daha çok cesaret ister, çünkü kalınca yıpranırsın ama en azından içindekilerle baş başasın. Oysa vazgeçince hem kalbini kaybedersin hem de içini susturmak zorunda kalırsın. İkisinin de yükü ağırdır ama bazı vedalar, en sessiz çığlıktır insana.
Bu soru bir yara gibi... Herkesin içinde farklı sızlar.
Ama dürüst olalım. Savaşmak; kalmak, çabalamak, yıpranmak demek. Umutla, inatla, bazen gururla… Her şeye rağmen “belki olur” demek. Bu zordur. Yıpratır. Ama en azından bir amacı vardır Tutmaktır. Ama vazgeçmek…
İşte o başka bir yara.
Tüm gücünü toplayıp, belki hâlâ severken, hâlâ isterken “olmuyor” demek.
Bile bile kendi kalbini paramparça etmektir.
Ve bu belki de en sessiz, en asil savaştır
Kendi içindeki fırtınaya karşı durmaktır.
Yani…
Savaşmak bedeni yorar.
Ama vazgeçmek ruhu...
Hangisinin daha zor olduğu, neye tutunduğuna, neyi bıraktığına göre değişir.
Ama her iki yol da cesaret ister.
Ve sen hangisini seçtiysen — unutma — bir şeyleri sevdiğin için yaptın.
Bu bile başlı başına bir güçtür.
Korkaklık, daha savaşmadan yenilgiyi kabullenmek bilgelik ise savaşın bedelini tartıp 'bu dövüş benim değil' diyebilecek kadar yürekli olmak lazım gerçek savaşçı, ne uğruna direndiğini bilir.. ve asıl zafer, sonuna kadar gitmek değil, gideceği sonun ne olduğunu görmek rotasız olmamak gerekiyo'
Savaşmak zor ama ucunda başarı vardır yani güç toplamak savaşmak sonucu galibiyetin meyvesidir aslında ❤️
Bahar, kimi zaman savaşmak bizi güçlü kılar, kimi zaman da vazgeçmek. Kendi iyiliğin için, kalbini saran yüklerden kurtulmayı seçmişsin. Bu bir başarı, hatta gerçek bir cesaret. 💫 Vazgeçmek bazen en çetin savaşı galip bitirmektir. Ruhun ve kalbin artık bunu hak ediyor! ❤️🩹 Yeni bir başlangıç yapmanın kapısını aralamışsın, güzel şeylerin yolunu bekle. 🌿✨
Cevap
18Cevap
Savaşmaya cesareti olmayanlar savaş alanından kaçarlar
Kararlıysan ikisi de zor değil
savaşmak zor
aslında bunlardan biri daha zor demek doğru değil, şahsi fikrim bunun zaten birbirini takip eden süreçler olduğu yönünde.. birşeyle olabildiğince savaşır her alanda mücadelesini verirsiniz ve nihayetinde hiç bir değişim, gelişim ya da istenilen yönde emare görmediğiniz durumda vazgeçersiniz..
Kim için ne için savaştığıma bağlı. Seversem dünyayı karşıma alırım.
Sevmiyorsam sadece vazgecmem😂
O zaman bir kamyon arkası sözü bırakalım
Vazgeçmek daha zor elbette. Zoru başarmışsın. Tebrikler
Savaşmama değecek birisi için savaşırım kuzum. Ama değmiyorsa hayatımdan çıkar.
Bazen bazı şeyleri bırakmak daha zor gelir. Bazen de savaşmak...
Her şey yerine göre. Savaşmayı da bırakmayı da bilmeli insan.
Diyorum ama bu aralar ikisine de mecalim kalmadı.
Tüm gücünü toplayıp vazgeçmek bile bir ihtilal hayatında...
Önemli olan savaşmaya değer bir şey varsa savaşmak
Yoksa bazen vazgeçmek savaşmaktan daha onurlu daha güçlü bir karar
Savaşmayı hak eden her şey için savaşırım. Çünkü ruhumda savaşçı ruhu var. Bu benim için zor şeyler değil artık.
Hükmen yeniliriz ama hükmedenlere yenilmeyiz
Savaşmak zorunda kalıyorsam yanlıştır diyerek kafada eliyorum direkt
Vazgeçmek nefsinle savaşmaktır yani daha zordur.
Vazgeçmek kolay olduğu için seçiyorlar önemli olan pes etmemek
Tüm gücümüz toplayıp vazgeçmekk... Evet sonunda bende vazgeçtim...
Severim savaşı sonu zaferse ben savaşırsam sonu zaferdir
Sonuna kadar devam etmek en doğrusu.
Vazgeçmek en zoru
Savaşmaya düğmeyen insana karşı duygularını değil de aklını mantığını kullanıp tüm gücünle vaz geçmek en doğrusu tecrübeyle sabit
Vazgeçmek çok zor 😣😖😫😭
Vazgeçemiyorum baharım unutamıyorum
Evet😞😞😞
Vazgeçmek değilde vazgeçmek zorunda kalmak savaşmaktan daha zordur
Bazen savaşmak zor o anlarda vites düşürerek gitmek gerekiyor
Elinden geleni yapacaksın olmuyorsa vazgeçmek daha mantıklı
Vazgeçmek çok daha zor
Benim İçin tüm gücümü toplayıp savaşmak.
Vazgeçmek mutluluktur
Vazgeçmek daha zordur
Vazgeçmek zor olsada sonucu daha iyidir.
Vazgeçmek daha zordur.
Savaşmak kolay bana göre
Savaşınca toplayacak güç kalmıyor zaten
İkisi de zor gelmedi nedense..
Bana göre vazgeçmek çok zor.
Savaşmak daha zor geliyor bana
Bazen ikisi de zorlaşıyor.
Savaşmak sonuna kadar eğer olmuyorsa vazgeçilir
Savaşmak bence yorulunca insan vaz geçiyor zaten
savasmam asla
Vazgeçmek
Vazgeçmek 🙃
Savaşmak
Vazgeçmek.
Vazgeçmek.
Vazgeçmek
Vazgeçmek
Vazgeçmek zor
Savaşmak
Savaşmak tabiii kiii
Vazgeçememek de savaşmaktır 👌🏼
Vazgeçmek
Savaşmak zor
Vazgeçmek
Şu an ikisi de çok zor
İkisi de zorr
Both of
vazgecmek daha zorr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?