Birilerinin hikayesinde kötü olan kişi oldunuz mu hiç?

Hani bir ilişkiye ne ka çaba harcarsan harca bitince hep "amaan zaten kötüydü" denir ya o durumda kaldınız mı hiç
Birilerinin hikayesinde kötü olan kişi oldunuz mu hiç?
Güncellemeler
10 ay
Süper soru 🙂
Birilerinin hikayesinde kötü olan kişi oldunuz mu hiç?
Cevapla