
Garip bir mevzudan kolayca sıyrılabilir misin?
Akıllara yüklenen yanlış anlaşılmaları şıp diye düzeltmek mümkün mü?

Garip bir mevzudan kolayca sıyrılabilir misin?
Akıllara yüklenen yanlış anlaşılmaları şıp diye düzeltmek mümkün mü?
Haksızlığa uğradığımda önce sakin kalırım. Sonra ne olduğunu net anlatır, hakkımı savunurum. Karşımdakine saygı gösteririm ama gerektiğinde kesin ve net olurum.
İnsanlar inanmak istediğine inanıyor. Bende haksızlığa uğradım. maalesef psikolojik olarakta bende etkileri kaldı. Kötü olmak çok kolay. Mesele iyi insan olabilmekte.
Çok büyük bir suçlama değilse yani hapse düşürecek bir şey değilse savunmam. İlahi adalete bırakırım. Çünkü hiç şaşmadı.
İçini ne soğutacak?
Başıma çok iş geldi. İlkinde gururum kırıldı. Ne yaparım diye düşündüm. O duygusallıkla batırdım. Diğerinde sustum ve izledim. Bana destek olanlar oldu. Çünkü yalan söyleyen bir yapım yoktu. İnanmayanlarla da arama mesafe koydum. Ardından bana haksızlık yapıp, kısanıp iftira atan şahış şu an bin beter hale düştü. O ve bana inanmayanlar yalvardı durdu bana affedeyim diye. Hepsini tek kalemde sildim. Hala da dönem dönem yalvarırlar. Özetle ben arkama yaslanıp, susup yaradana havale ediyorum. O bin beterini veriyor ki beni bir dönem etkileyen o kötü olay, onların çocuklarına kadar musibet gibi yakalarına yapışıyor. Şahit oldum hepsine. Böyle yapanlar kazanır. Evet insanız ve gururumuz kırıldığı için beddua etmek, plan yapıp kuyu kazmak ve öcümüzü almak istiyoruz. Ama inananlar için yaradanı unutuyoruz. Sabretmek değerli ve önemli bu konumda. 😇
Mağdur olmuşsun baya ama neyse ki geçti.😀
Ricalar😃
Savunmakla uğraşmam. Gerçeklerin er ya da geç ortaya çıkmak gibi bir huyu vardır.
Haksızlığa uğramak gerçekten can sıkıcı bir durum, hele de yanlış anlaşılıyorsan. En önemlisi, sakin kalıp durumu mantıklı bir şekilde açıklamaya çalışman. İnsanlar genelde duygusal tepkiler verir, ama karşındakilere somut ve net bir dille bir şeyler anlatmak genellikle işe yarar. İçindeki öfkeye yenik düşmezsen ve kendini açık bir şekilde ifade edersen, çoğu zaman yanlış anlaşılmalar düzelebilir. Unutma, saygılı bir duruş her zaman etkili olur! 🤝✨
Cevap
8Cevap
Savunmanla kendini aktaramadığında susmak en makul yol gibi görünüyor.
Bazen sadece duymak, görmek istediğine bakıyor olur insan.
Kapalı olan gözü açmaktan zor olanı ise gördüğünü sanan gözü açmaktır.
Kendimi ifade ederim anlayan anladı anlamayana da buda senin sorunun o zaman benlik bir şey yok der dönerim kendimi kimseye ısrarla açıklamak zorunda değilim..
sonuna kadar haklı olduğum konuda diretirim ve savunurum açıklayarak.
İnan hiç uğraşmıyorum. Kendimi bir de anlatmakla yoramam.
Önce hakkımı savunurum kimseye kendimi ezdirmem bunu anlatarak yapmaya çalisir ama benim anlattigim ancak karsidakinin beni anladigi kadarla sınırlı kalacagindan çok dert etmem. Garanti silahim manipülasyon devreye girer sonra sen simdi yemedin mi nanayi modum açılır
Konunun benim için önemine göre tepki veririm. Önemsediğim bi konu üzerinden haksızlık yaşamışsam bağırır çağırırım hatta sinirden ağlarım.
Çok da umursamadığım bir şeyse "ne haliniz varsa görün" derim.
Sen ve bağırmak🤔
Öyle tahmin ettim. Ggh
Öfke sana zarar, sakin olmaya devam😅
Öyle olduğunu tahmin ediyorum 😅
Şıp diye mümkün olmaya bilir fakat şunu net biliyorum. O konuda kararlı ve istikrarlı durursan karşındaki o ciddiyeti anlarsa iş daha kolay oluyor
Dik duruş önemli 😂
Tabiki kendimi haklı çıkacak şeyler sunarım öyle lafta olmaz kimse bana haksızlık yapamaz alırım hakkımı 😎
Helal😅
Normalde çok kolay lehime çevirebilirim olayları ama bu ara beynim tatil modunda olduğu için hiç bulaşmamayı tercih ediyorum o olaylara 🥰🙃
Mis mis mis, bozma hiç keyfini.😏
İçine çekmedikleri sürece niyetim yok bu aralar zaten 🙃
Sana tatil verdik, mevzular yasak sana. Sjs
Çok uzun kalamam böyle bana ters o işler ajsjdj
Tamam, gidebilirsin. Shhs
Doğru neyse onu söylerim inanıp inanmamak onlara kalmış
Tamam asdg
Beynimi kullanarak çok iyi laf sokarım
Allaha havale ederim.
Ücret var mı, havale yaparken? Adak falan iş görür mü?🤔
Sağol😅
Eskiden kendimi temize çıkarmaya çalışırdım şimdi hiç uğraşmıyorum
Sen olmuşsun artık. Dsjjs
Savunsam da bir şey değişmez çünkü karşı taraf herşeyi bilmiş davranacak o yüzden sessiz kalıyorum çünkü herkes ne olduğunu iyi biliyor
Haksızlığa uğradığımda soğuk kanlı sakın ama net şekilde tepki gösterirdim tabi içimde büyük öfke olurdu ve intikam ateşi kaynardı
Haksızlığa uğrayınca baya deliriyorum... mesela sitedeki iki master var engellemesekerdi çok güzel lafların vardı yerin dibinde yer ayirmistim onlara
Bazı yerler vardır bağırarak bazı yerler vardır susarak
Çok güzel bir soru. Yaşadıklarımın sorusu gibi. Yapacak çok şey var. Bu soru ile toplumu, yaşamda hiç tahmin edilmeyecek nelere maruz kalınabileceğini gösteriyor.
Beni dinlemeyen biri için hiçde uğraşmam
İstediğini İstediği gibi anlayabilir
Anlamak istemeyene laf anlatmak mümkün olmaz
Enerji kaybetmeye değmez.😅
Bir defa açıklarım bir daha da uğraşmam
Anlayana sivrisinek saz,😂 anlamayana davul zurna az.
Eğer doğruları konuşuyorsan hiçbir şey hatırlamak zorunda değilsin.😀
Çok iyi taktik sdff
Seni hafife alanların başı dertte.😅
Gerçekler🫡
Aynısından ben de😀
😂
Kendimi savunurum kanıtlarımla.
Yaşa patron😅
Hiç şüphem yok.😅
Analiz, sezi, his mi ne dersen artık. Djd
Bol bol spor yapıyoruz hislerimle.😀
Güçlendi baya sjs
Lafı uzun tutmam.
Olanı ifade ederim.
Bana karşı saygısızlık olursa iş şiddete döner.
Konuşurum eğer ise yaramaz ise susarım
Çok güzel savunurum. d
Sokrates oturup izliyor öyle düşün
Ben belli ederim.. öyle veya böyle.
Sakin kalmaya çalışıp hakkımı savunurum.
Olması gerektiği gibi diyelim
Sakince
Deli taklidi yaparak
Kötü bir şey haksızlığa uğramak
Savunurum baya
Ailem yoksa ortalığın *
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?