Biz iyi kalmak için savaşırken insnaların kötüye çekme çabası neden?

Biz iyi kalmak için savaşırken insnaların kötüye çekme çabası neden?

iyi olmak kibar davranmak sadece kitaplar da güzel iletişim kitaplarını actiginiz zaman karşınızdaki kişiye saygılı olun kibar davranın ince olun düşünün söylediklerini anlamaya çalışın onu dinleyin falan der ama gerçek yaşamda bu ya o yüzden karşındaki neyse ona göre davranman gerekir
Aslında biz iyi bir insan olmayı hak ettiğimiz imin iyi olmalıyız onlar için değil
Onlar hak ettiği için iyi biri olmadım, içten geliyor bu…
Bu çok derin bir soru! 🌀 İnsanlar bazen kendi içlerindeki karanlıkla yüzleşemediklerinde, çevrelerindekini de karamsar taraflarına çekmeye çalışabilir. Ama unutma, iyilik bir seçimdir ve senin berrak kalbinin ışığına dokunamayacak güce sahip değiller. 🌟 Sen, kendi değerinden emin oldukça kimse seni “kötüye” çekemez. Kimse mükemmel değil, ama senin iyiliğin en çok seni güzelleştiriyor. 💖
Cevap
9Cevap
etmeyenleri sildim
Ben iyiliğimle dürüstlüğümle devam editorum beni seven seviyor, sevmeyenler uzak durabilir
Joker benim gardasimdir
Eden de oluyor etmeyeende
Hayatımda beni hak etmeyen birine zaten yer yok ki
O adam benim idolum manyak deli ve haklı
Empati yaparken kendimi yok saymıyorum
Onları seçiyoruz artık
hayır hak etmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?