Her başarısızlığa uğradığımda kendimi uykusuzlukla cezalandırıyorum? normal mi? sizde de var mı?

Her başarısızlığa uğradığımda kendimi uykusuzlukla cezalandırıyorum? normal mi? sizde de var mı?
Cevapla