Kadın olduğum için sustuğum çok şey var ama hangisi daha zor. Anlatmakmı? anlamalarını beklemekmi?

Kadın olduğum için sustuğum çok şey var ama hangisi daha zor. Anlatmakmı? anlamalarını beklemekmi?
Cevapla