Ben arafta kalmış biriyim. Translığa geçmek istiyorum, küçücük çocukken bile kadın gibi hissediyodum. Şuanki vücut bana ait değil?

Ben hep kadın gibi hissettim, düşüncelerim, hal, hareket, duygu, sevinç, korku gibi herşeyi kadın gibi yaşadım. Asla erkek gibi hissedemiyorum. Erkeklik duygusu ne inanın ki bilmiyorum.
Hormon testi yaptırdım östrojen yüksek çıktı. Herşeyime işlemiş kadın hislerim
şu an ki vücut bana ait değil! Memelerim yok, saçlarım uzun değil veya makyaj yapamıyorum.
Evet erkek olarak yaratıldım ama ruhum kadın vücudum erkek
Ben artık bunu kaldıramıyorum. Arafta kaldım.
Üzülmekten ağlamaktan perişan haldeyim şu an.
Bana da yazık değil mi. Bu çok büyük bir imtihan değilmi.
Kadın olmak istiyorum. En azından vücudum olucak yani. İçim kalbim zaten kadın.
Lütfen transfobik veya homofobikler yazmasın.
Bu benim elimde olan bir bişey olsaydı seçmezdim zaten
Ben arafta kalmış biriyim. Translığa geçmek istiyorum, küçücük çocukken bile kadın gibi hissediyodum. Şuanki vücut bana ait değil?
Cevapla