Her şeyi yarım yamalak baştan savma yapma sebebim nedir?

Merhaba arkadaşlar ben 27 yaşında 2 aydır anne olmuş atama beklerken pes etmiş bir biyologum
Aynı zamanda yazılımcıyım
Bu ayrıntıları verme sebebim her konuda baştan savma iş yapıyor olmam
Aslında mükemmeliyetçiydim hiçbir işimi yarım eksik beya öylesine yapmazdım
Ne olduysa birkaç senedir aşırı saçmalamaya başladım
Mesela kod yazarken bile b. k gibi düzensiz yazıp çalışıyorsa takmıyorum artık
Bebeğime çok iyi bakıyorum sadece
Onun dışında aşırı canım
Neden böyle bilmiyorum
Bulaşıkları doğru düzgün arındırmadan atıyorum makineye mesela
Hiç bana göre değil bmyle şeyler neden buna dönüştüm bilmiyorum
Dip bucak süpürğrdüm evi
Şimdi köşelere yaklaşmıyorum bile
Bana ne oluyor arkadaşlar fikri olan var mı?
Her şeyi yarım yamalak baştan savma yapma sebebim nedir?
Cevapla