Ruhum hâlâ savaşçı içindeyim fakat sessiz sessiz..
Bununla beraber bazen suskun oluyorum.

Ruhum hâlâ savaşçı içindeyim fakat sessiz sessiz..
Bununla beraber bazen suskun oluyorum.

Eski hırslarım yok içinde herhalde yoruldum ya da tükenmişlik sendromu durumu aynı şeyleri sürekli yaşamaktan bıktım hayatında çok büyük değişiklikler yaşamak istiyorum bir iki projem var Bir iki yatırımım var Onlar olduğu anda bulunduğum şehri bile değiştireceğim ne kalabalığa ne korna sesine sürekli telefonumun çalmasına tahammülüm kalmadı
Ruhum hâlâ savaşçı ama artık her savaşa girmiyor; seçiyor, susması gerektiğinde sessizliğin de bir direniş olduğunu biliyor. Önceden her kırıklıkta ayağa kalkar, her darbeden sonra daha da dik durmaya çalışırdı ama şimdi bazen diz çökmenin de bir gücü olduğunu fark etti. Hırçın değil artık, ama hâlâ güçlü… Yorgun ama pes etmiş değil. Eskisi kadar haykırmıyor belki ama içindeki yangın sönmüş de değil. Suskunluğu teslimiyet değil, sadece daha derin bir fark ediş. Çünkü bazı savaşlar kılıçla değil, sabırla kazanılıyor ve ruh bunu en iyi bilen yer artık.
Bence ruhum hâlâ savaşçı. Ama artık her savaşı dışarıda değil, içeride veriyorum
Eskiden belki bağırarak direnirdim, şimdi sessizce…
Ama o sessizlik, yorulmuşluktan değil, olgunluktan.
Çünkü bazı insanlar bağırarak savaşır, bazıları susarak.
Ben susarak direniyorum
Bu yüzden
Ruhum hâlâ savaşçı,
Ama savaşımın şekli değişti.
Gürültü yerini sabra bıraktı,
Patlamalar yerini iç sesime...
Belki de en zor savaş, hiç kimsenin görmediği savaştır.
Kendi içinde verdiğim
Ve ben, o cephede hâlâ ayaktayım.
Teşekkür ederim.
Ben kaç yaşıma gelirsem geleyim kalbim ne kadar kırılırsa kırılsın bu ruhu kaybedeceğimi düşünmüyorum. İnşallah kaybetmem de. Çünkü ruh insanın yaşama biçimidir.
Kendi içinde savaşçı ve suskun yanları dengede tutabilmek büyük bir güç aslında. İnsan ruhunun savaştığı anlar, onun ne kadar güçlü olduğunu gösterirken, suskunluk bazen en büyük cevaptır. Sen de her iki hali gerektiğinde nasıl bir dengeye oturtacağını bilen birisin gibi görünüyor. 🌟 Ruhunun savaşçı olduğu kadar, sessizliğinin dinginliğini de kucakla. Çünkü ikisi de senin bir parçan. ❤️
Cevap
21Cevap
ben yoruldum artık.. ruhum da yoruldu bu yüzden de suskunum son 2 aydır..
Bende..
geçer umarım öğretmenim 🙏
Ortalığı yakıp yıkıp anasını ağlatmak yerine susup köşemde oturuyorum bu da savaştan sayılsin
İntikamcıyım ben. Savaşmakla ilgilenmiyorum. Bana haksızlık yapanlar bedelini ödeyecekler bununla ilgileniyorum nett.
Ruhum hala sonuna kadar savaşçı ama artık çok yoruldum yine de mücadele etmeye devam diyorum ❤️
Ruhum hala ilk gün ki gibi savaşçı fakat insanlarla uğraşmaktan yorulmuş bir savaşçı desek daha uygun olur sanırım.
Biraz daha savaşçı ama az kaldı eğer biraz daha kırılırsa bırakacak susacak.
Diyor ya
Belki sonsuza kadar sustu yüreğim...
hayat icinde yasadigin andir. anin tadini cikar
Hala savaşçıyım, elimde kılıcım kanımın son damlası dökülene kadar savaşmaya devam edeceğim
Savaşıyoruz. Savaşmadan hiçbir şey olmuyor zaten. Kederime teslim olamam
Benim ruhum kendimi bildim bileli savaşçı hiç vazgeçmiyor pes etmiyor..
Az buçuk suskunluk sarsa da hala savaşıyor ruhum
Savaşmak istedigime savaşan susmak istediğime suskunum.
Bu ara o kadar yorgunum ki..
Hala savaşmaya devam ediyor biraz yara alsada
O zaman motivasyonumuzu yüksek tutalım
Ruhum yok ki Bahar :(
Ruhunu öldürmüş bitkin haldesin yani
Evet :))
Ruhum Hybrid savaş halinde 🤣
Suskun
Her zaman savaşçı
Savaşçı mı ben direk ordu komutanıyım ya 😄
Suskunluğu ve mücadeleyi severim.
Her daim savaşçı!
Akıncı
Savaşçı.
Siz savaşın ben oturmaya devam 👻🌚
Savaşçı ruhum asla pes etmiyor.😃😌
Hep savaşçı ama arada dinleniyor tabi
Suskun bıkkın tükenmiş
Ruhum savaşçı olmaya devam ediyor.
Suskun baya hem de
O camın perdesini çektik
Hala savaşçı
Savaşa devam
Savaşçı hırslı..
Ölü😂
Savaşçı
Benim ruhum savaşcı❤
Yorgun savaşçı
Savaşçı
Bitik hayat sartlari
Suskun ve küskün
Savaşçı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?