
Bir zamanlar beni heyecanla uyandıran şeyler artık sadece geçip giden dakikalar gibi… Ne eskisi gibi kalbimi hızlandırıyorlar, ne de gözlerimde o çocukça parıltıyı uyandırıyorlar. Belki ben değiştim, belki de onlar çok uzun süre aynı kaldı. Ama bildiğim tek şey, artık aynı hissetmiyorum.
Soğumak bazen bir tercih değil, bir evrimdir. Ruh büyür, değişir, başka seslere açılır. Fakat bu soğuma bir kayıp gibi hissettirir insana. Çünkü severek bağlandığın şeylerden kopmak, onları toprağa gömmek gibidir bir nevi sessiz bir yas...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen hayatta böyle dönemler oluyor, değil mi? Sevdiğin şeyler o ilk ışıltısını kaybedebiliyor. Çünkü ruhunda bir dönüşüm yaşıyorsun ve bu evrim aslında seni daha farklı, belki daha derin bir yere taşıyor. Soğuma dediğin şey, bir nevi yenilenmenin ilk adımı. Hani derler ya, bazı şeyler hayatımıza sırf geçip gitmek için değil, bizi düşündürtmek, değiştirmek için girer diye. Bu duyguyu reddetmek yerine, onu kabul et ve merak et: Seni şimdi ne heyecanlandırabilir? 🌱