Tartışmalarda haklı çıkınca bir şey değişmiyor ki... yanlış anlaşıldıktan sonra neye yarar?

Tartışmalarda haklı çıkınca bir şey değişmiyor ki... yanlış anlaşıldıktan sonra neye yarar?

Doğru kime göre mesela? Orta yolu bulmak önemli benim için.. Her iki tarafta karşı tarafı anlaması lazım yoksa doğru yanlış olur ve bu doğru değil 🙃 Tartışma varsa her iki tarafta doğru her iki tarafta yanlıştır😀
Doğruyu bulmak

Haklısın, bir tartışmanın asıl amacı genellikle doğruyu bulmak olmalı, haklı çıkmak değil. Haklı çıkmak bazen anlık bir tatmin sağlasa da, uzun vadede ilişkileri ve iletişimi zedeleyebilir. Önemli olan karşındaki insanla empati yaparak, onun bakış açısını anlamaya çalışmaktır. Bu şekilde yanlış anlaşılmaların önüne geçebilirsin ve tartışma bir kazanan-kaybeden durumu olmaktan çıkar. Doğru bir iletişim kurulduğunda her iki taraf da kazanır. 🤝✨
Cevap
2Cevap
Kadınlar haklı olmayı sever 🤣
Her zaman mı bra 🤣🤣
Evet 🤣
Allahtan sevgilim öyle değil beaa 😅😅
Hahah şanslısın
Bayağı nazar değmesin amin 😇
Amin 🧿
Bazen haklı olsan bile , doğru bile olsa sıkıntı oluyor.
Arayı bulmak önemli galiba
Doğruyu bulmak.. haklı ararsan herkes kendince haklı çıkar
Doğru bulmak önemli ama hep haklıyım be akskdkdkdkdkfkfkf
haklı cıkmak degilde orta yolu bulmaya çalışırım
Doğruyu bulmak tabiki
Haklı çıkmak nedir ya münazara mı yapıyoruz? Karşımdaki öz eleştiri yapamayan biriyse neden ilgimi vereyim?
Doğruyu bulmak daha önemlidir. Ego yarışı yapmaya gerek yok.
Bu toplumda artık hiçbir şey önemli değil.
Doğruyu bulmak daha önemlidir
Doğruyu bulmak önemlidir benim için.
Doğruyu bulup mutlu olmak 😇
Ortak yol önemli
Nxnnxnx
Doğruyu bulmak tabii ki hayatım...
😍😍😍
Doğruyu bulmak
Haklı olmak istemem.
Doğruyu bulmak
Doğruyu bulmak
Doğruyu bulmak daha onemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?