Herşeyi kafaya takıyorum ve kafamdan sürekli kötü olacak her şey gibi şeyler geçiyor ne yapmalıyım?

Son 1 buçuk senedir Sürekli düşünüyorum kafam hiç durmuyor sanki. Hep herşeyin kötü olanakları aklıma geliyor her şey kötü olacakmış gibi geliyor düşünüyorum yani öyle. Bu bende stres yapıyor iştahım kapanıyor 40 kiloya düştüm resmen. Sürekli herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüp takıntı yapıyorum. Cidden ne öneriyorsunuz önüne nasıl geçeceğim. Kötü düşünürem kötü olur her şey farkındayım ama engel olamıyorum. Bir tavsiye vs. Yazabilir misiniz acaba :)
Herşeyi kafaya takıyorum ve kafamdan sürekli kötü olacak her şey gibi şeyler geçiyor ne yapmalıyım?
Cevapla