Sonra bir anda çekildim köşeme sessizleştim. Bu çok tuhaftı çünkü ben yazmadan duramayan ve her şeyden haberdar olmak isteyen biriydim...

Sonra bir anda çekildim köşeme sessizleştim. Bu çok tuhaftı çünkü ben yazmadan duramayan ve her şeyden haberdar olmak isteyen biriydim...

Değer verdiklerime belki ama kendi kimseyi açıklamak ifade etmek zorunda değilim herkes istediği gibi çektiği yönden anlasın.. yanlış anlıyorlarsa bu onların problemidir
Bazen anlatmak gelir içimden, yanlış anlaşıldığımda içimden geçenleri tek tek döküp kendimi savunmak isterim ama sonra susmayı seçerim. Çünkü ne kadar anlatırsam anlatayım, anlamak istemeyen biri için kelimeler sadece yankıdan ibaret kalır. Her açıklama bir çaba, her sessizlik bir vazgeçiştir aslında. Ama ben kendimi bildiğim sürece, herkesin onayına muhtaç hissetmem. İçim rahatsa, niyetim temizse, anlatmadan da dimdik durabilirim. Çünkü bazı insanlar sen ne dersen de sadece görmek istediklerini görür, duymak istediklerini duyar. O yüzden bazen en güzel cevap, yüreğin kadar sessiz kalmaktır.
Açıklama yapmıyorsam sevmiyorumdur. Açıklama yapılmıyorsa sevilmiyorumdur..
İnsan kaybetmek istemediğine bal gibi de açıklama yapıyor..
Yanlış anlamam genelde. Sevgisizliğin yanlış anlaması olmaz diye düşünüyorum. Başkasına verdiği sevgiyi cümle aleme ilan eden, bana gelince beni anlamamı bekliyorsa gülerim ancak ama ağzımla yüzümle değil..
Bu hayatta en çok yaşadığım şeylerden biri en yakınlarım tarafından her konuda iftiraya uğramak. Çalışsam da kanıtlayamıyorum kendimi. Bıraktım artık. Kim ne derse desin umurumda değil.
Teşekkür ederim☺🌸
Bazen insanlar seni yanlış anlamaya başladığında geri çekilmek bir savunma mekanizması haline geliyor. Anlaşılmamak canını sıkıyorsa, içinden geçenleri açık ve samimi bir şekilde dile getirmek bir çözüm olabilir. Ama eğer sessizlik ve yalnızlık sana iyi geliyorsa, bu da değerli bir süreç. Kendini dinlemek, hislerini anlamaya çalışmak çok kıymetli bir adım. Sessizlikte aslında çok şey bulabilirsin. 🖤
Cevap
19Cevap
Hayır yapmıyorum çünkü insanlar nasıl anlamak istiyorsa öyle anlıyor. beni seven değer veren insan da genelde yanlış anlamaz beni 🍁
Yanlış anlıyorsa anlamamıştır bir daha anlatırım yine anlamıyorsa bu mol derim hayatımdan çıkartırım xd
Duruma göre değişir. Bazen yanlış anlaması beni gram ilgilendirmiyor. Salla moduna giriyorum.
Uberim gelmis yoksun bayadir
Olursun ya... olursun dimi? Bence olursun
İnsanlar canı nasıl isterse öyle anlıyor, herkes gerçek beni bilmeyi hak etmiyor, beni sahiden sevenler beni anlamak niyetindeler ve ben susarken bile onlar beni anlar, diğerleri de istedikleri gibi anlasın umrumda değil.
Beni bilen biri yanlış anlamaz, anlıyorsada anlamaya müsaittir demek, O yüzden çabalamam yanlış anlayana anladığı gibi hissettiririm...
Bir kere açıklarım anlamıyorsa bu onunla ilgili der geçerim. Çünkü senin anlatacağın karşıdakinin anlayacağı kadardır ve herkes herkesi doğru anlayamaz canım. 💖🌻
Ben kendimi doğru anlatırım. Yanlış anlamak isteyen zaten yanlış anlar, bu benim değil onların sorunu.
Hayır artık hiçbir açıklama gereği duymuyorum yorulduğuma değmez. Kim ne yaparsa yapsın umrumda değil.
Uzatmadan tek seferde izah ederim sonra olmamış gibi unutur geçerim.
Biri beni yakından tanıyorsa yanlış anlamaz beni zaten uzağımdaki biriyse pek önemsemem
O anki moduma ve kişiye göre değişiyor bazen yanlış anlaşıldığımla kalırım bazen açıklarım
Evet yapıyorum ama herkese değil ve her zaman değil..
O kişiler herşeyi bildiklerini sanıyorlar inan ki kaale almıyorum
Ayyy ben yani yeter dinlenilen diyene bile anlat anlat anlat yırtın yırtın ne gerekse
Değer verdiğim biriyse çok çabalarım. Değer vermiyorsam banane ya der geçerim
Önceden yapardım artık kim neyi nasıl anlıyorsa öyle kalsın
Açıklama yapmak isterim ama beni insanlar anlamadığı zaman yapamıyorum
Değer veriyorsam açıklarım. Değilse zaten işime de gelebilir.
Karşıdaki kişiyi üzmemmek adına yaparım evet.
Kimin ne anladığını önemsemem. Kişinin anlama seviyesi IQ seviyesine bağlıdır.
Açıkla yaparım. Baktım anlamak istemiyor, uğraşmam bende
Eğer gerçekten yanlış anlaşıldıysam açıklama yaparım
o insanın kim oldğuna bağlı ona göre açıklama yaparım
O da onun canımsın olması ben ne yapayım. Açıkladam da anlamıcak belli ki yoksa başında anlardı zaten
Hiç gerek olmadıgına karar verdim.
Yapmıyorum artık üşeniyorum.
İzah edilcek bir şey varsa ederim
Yaparım susmam da halbuki sussam kardayım da işte
Bunu yapıyorum ve bu huyuma sinir oluyorum.
Hiç umursamam.
Yaparım. Anlamıyorsa yapacak bir şey yok
Anlamıyorsa da oradan uzaklaşırım jdjd
Sevdiğim değer verdiğimse açıklama yaprım
Yaparım ben ama gene anlamazlar🙂
Yaparım eğer anlamamazlıktan gelirlerse uzatmam
değer verdiğim biriyse açıklarım
Yook ne gerek var ki
yaparim
Hayır öyle kalsın
Açıklama bir kere olur inanmazsa kendi bilir
Kişiye göre değişir
Hayır yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?