Hayatında o kadar darbe alan, inandığı için zarar gören, bir sürü şey yaşayan ve sonra böyle şeylere inanamayan bir ben miyim?

Yine de asla kimseye sen de diğerleri gibisindir şeklinde yaklaşmıyorum inanıyorum ve yine aynı şeyler oluyor. Bir gün gerçek ve doğru kişiyi inanmadığım için kaçırmaktan korkup böyle saçma bir şeyin içinde buluyorum işte kendimi.

Sevgili falan değil bu arada benimle konuşmayı kastediyor

Hayatında o kadar darbe alan, inandığı için zarar gören, bir sürü şey yaşayan ve sonra böyle şeylere inanamayan bir ben miyim?
Cevapla