İnancimdan aşırı uzaklaştım yaşadığım şeylerden dolayı haksız mıyım?

Aşırı şekilde açıldı artık dua bile etmiyorum biliyorum kabul etmeyecegini. Dine bağlı olduğumda bile haketmedigim muameleyi yaşattı bana hep Allah. En bunalımlı dönemlerimde , int*har eşiğinde yalnız başıma bıraktı beni. Genç yaşımda hiç haketmedigim şeyleri yaşadım ve bunları hatırladıkça da uzaklaştım inancımda zaten çokça da araştırma yaptım Allah'ın Kuran'da anlatıldığı kadar merhametli ve adaletli olduğunu düşünmüyorum ama ne olursa olsun iyi bir karakter olacağım cennete koymayacak böyle düşündüğüm için olsun ama en çok gücüme giden de en ağır kötülüğü yapan adam bile cehennemde acıyı çekip çıkacak ama. benim gibi düşünenler sonsuza dek yanacak şaka gibi geliyor
İnancimdan aşırı uzaklaştım yaşadığım şeylerden dolayı haksız mıyım?
Cevapla