Her kadın 30 dan sonra beğenilmediği için ona kıymet veren adamı sever doğru mu?

Ben sırf bu yüzden hiçbir kıza sadık kalmam. Yani 30 dan sonra artık güzelliği bittikten sonra (onun en güzel halini ona kıymet vermeyen biri elde eder, geriye kalan da mecbur olduğu adamdır)

Bu neden böyledir? Her kızda 20 yaşında şiddet uygulayan, insanları rahatsiz eden ve ot kullanan erkeğe karşı sevgi olduğuna inanıyorum. Kadının yüreğinin sevme potansiyeli olduğuna inanmıyorum. Kadın sadece belli yaştan sonra kendini temizlemek için veya ona olan ilgi azaldığı için ona ilk kıymet vereni mecburen yanında tutar diye düşünüyorum.

Her kadın 30 dan sonra beğenilmediği için ona kıymet veren adamı sever doğru mu?
Cevapla