Hayatınız şu anki düşüncelerinizin yansımasıysa, bu yansımadan memnun musunuz?

Her atom titreşiyorsa, düşüncelerimizin de fiziksel bir karşılıgı varsa şayet neden aynı frekansta olmayan insanları çekiyoruz?

Fiziksel evren sabit değilken, gerceklik algımıza ne kadar güvenebiliriz?

Rezonans kanunu yazarı inanmak-istek üzerine güzel bir kitap yazmış ama?@ ama.. düşündürücü.. Biz mi evrenin frekansına uyum saglıyoruz, yoksa düşündüklerimizle evrenin frekansını mı sekillendiriyoruz?

Gerçekten ne istediğimizi bilmeden, evrenden bir şey talep edebilir miyiz, sadece "Hayırlısı olsun" demek yeterli mi?

Bu konu ile alakalı Dispenza' ya ait videolar mevcut, videoları öneren kişi ile de bir çıkarım yapmaya çalıştım ama soru işaretleri hâlâ devam ediyor :)

Tamam kısa kesiyorum😅

Güncellemeler
11 ay
Teşekkür ediyorum arkadaslar yorumlar icin, bir kahve vakti :)
Hayatınız şu anki düşüncelerinizin yansımasıysa, bu yansımadan memnun musunuz?
Cevapla