Her atom titreşiyorsa, düşüncelerimizin de fiziksel bir karşılıgı varsa şayet neden aynı frekansta olmayan insanları çekiyoruz?
Fiziksel evren sabit değilken, gerceklik algımıza ne kadar güvenebiliriz?
Rezonans kanunu yazarı inanmak-istek üzerine güzel bir kitap yazmış ama?@ ama.. düşündürücü.. Biz mi evrenin frekansına uyum saglıyoruz, yoksa düşündüklerimizle evrenin frekansını mı sekillendiriyoruz?
Gerçekten ne istediğimizi bilmeden, evrenden bir şey talep edebilir miyiz, sadece "Hayırlısı olsun" demek yeterli mi?
Bu konu ile alakalı Dispenza' ya ait videolar mevcut, videoları öneren kişi ile de bir çıkarım yapmaya çalıştım ama soru işaretleri hâlâ devam ediyor :)
Tamam kısa kesiyorum😅
Güncellemeler
11 ay
Teşekkür ediyorum arkadaslar yorumlar icin, bir kahve vakti :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer