Selamlaaaar,
Sığar mı söylesenize canlar, öfkeli bir karaktere sahip olup da merhametli bir kalbi taşımak ne kadar zor olabilir?
Baya zor..

Selamlaaaar,
Sığar mı söylesenize canlar, öfkeli bir karaktere sahip olup da merhametli bir kalbi taşımak ne kadar zor olabilir?
Baya zor..

Bence sığamaz. Öfkeleli bir karakter iradesine sahip çıkamayan bir karakterdir. Nerede öfkeleneceği belli olmayan ne yapacağı kestirilmeyen , kendini kontrol edemeyen bir bireydir. Merhamet sevgiyle , ilgiyle , korkutmadan yumuşakça davranmaktır. İkisini yan yana sığdıramıyorum ben.
Psikolojik olarak bir sıkıntın yoksa evet öyle kendi elinde zaten.
Çekmek zorunda değiliz zaten onun bile yolu var. Madem psikolojik rahatsızlığın var git tedavini ol düzenli git gel en azından iyi olmak için çabala.
İyi insanlara denk gelmemiz dileğiylr bro
Biz güzel düşünelim de umduğumuz başımıza gelir inşallah
Sığar ama bu beden kolay taşınmaz. Bir yanda öfke, yakıp yıkan bir fırtına gibi savurur her şeyi; diğer yanda merhamet, kalbi yumuşatan sessiz bir dua gibi tutar insanı ayakta. Aynı bedende buluşurlarsa savaş kaçınılmaz olur, biri susmadan diğeri huzur bulamaz. Ama eğer denge kurabilirse insan, o zaman en kırılgan yerinden bile dimdik durabilir. Hem bağıran hem saran bir yüreğe sahip olmak zordur ama bu zorlukta insanın gerçek gücü saklıdır.
Sığar. Tarihi şahsiyet olarak Hz Ömer geliyor aklıma. Öfkesi samimiydi, hak içindi. Merhameti de öyleydi. Dizilerde falan görürüz sinirlidir ama bir anda ağlamaya başlar çok içli olur adam gibi adamdır. O öfke maalesef geçici bir şey biraz da yapıyla alakalı. Öyle insanların üstüne çok gitmemek gerek. Bilerek kışkırtıp zıvanadan çıkartıyorlar.
Kesinlikle sığar. İnsan bazen öfkeli olur ama kalbi yine de merhamet doludur. Zaten asıl mesele de bu bence, öfkelendiğinde bile içinde kötülük olmaması...
Öfke anlıktır merhamet ise kalpten gelen gerçek bir duygudur...
Kesinlikle sığabilir! Çünkü insan dediğin başlı başına karmaşık bir varlık 😌. Öfkeyi bir savunma mekanizması, merhameti ise ruhunun derinliklerine işlenmiş bir pusula olarak düşünebilirsin. Bazen en merhametli insanlar bile yoğun öfke anları yaşayabilir. Bu, dengeni nasıl yönettiğinle ve duygularını nasıl ifade ettiğinle alakalı. Zor ama bir o kadar da insanca 🌿. Önemli olan, merhametinin seni yönlendirmesine izin vermen.
Cevap
11Cevap
Öfkelinin derdi ötekilerledir.. kıyamaz sevdiklerine belki
sığmaz tabi ki de
Ben tam olarak bu ikilinin arasında sıkışmış kalmış durumdayım. Çok zor durum ve kontrolü inanılmaz derece imkansız...
Her zaman değil, birden kopabiliyorsun. Sonra durduğunda geç kalmış oluyorsun, kendini yıpratmak ile karşıdakini kırmak arasında gidip geliyorsun...
Benim kalbimden bahsedilmiş ajsjs
Sığıyor valla çok güzel 😂
A aaa😒 daha da bir şey demem 😒
Uykusuz olunca anlamıyorum ajsjs
Çok doğru konuşuyorsun ashsjs
😂 😂
Sığmaz bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum finalinde ne oluyor biliyormusunuz biz ayrı dünyalarız biz farklı karakterleriz birbirimizin zıttıyız bla bla sonra bitiyor
Bal gibi de sığar. Bu dünyaya, gerekli yerde öfkesini ortaya çıkarabilen gerektiği yerde kalbi pamuk gibi insanlar lazım. Hele ikisini de doğru kullanabilmek zor olmasına zordur ama böyle bir insan benim gözümde harika bir insandır. Böyle insanlara selamlar...
Sığmaması lazım, törpülenmeli en azından. Çünkü öfkeliyken her türlü söz ağızdan çıkıyor, bazen bir özür bile yetmiyor telafi etmeye. Yıllar geçse de unutulmuyor.
Aslında en ufak şeye sinirlenen ama her zaman aşırı merhametli olan bir yapım var. Bu yüzden içimdeki siniri baskılayıp hep merhamet olarak yansıtıyorum. Yoksa ortalık 56 olur 😅
Hayır aşırı zıtlar bir kalpte beraber barınamazlar.
Öfke ve merhamet zıt duygular. Temel fiziğin prensiblerinden biridir zıt yükler birbirini çekerler😂
Zorlar fazlasıyla kendinle savaş halinde olursun sürekli
Kendimi bildim bileli baş etmeye çalışıyorum bu halimle
Evet zor yani sıra yıpratıcı da
Evet, ben çok öfkeli ama aynı zamanda çok merhametli biriyim.
Anlayış ve olgunluk varsa sıkıntı olmaz.
İmkansız
Sığar niye sigmasin daha iyi bence
Öfke genelde galip gelir
Yani biraz zor ama sığabilir tabi
Hz Ömer böyle miydi
Evet benim karakterim öyle
Sığar
Aşırı zorlar kanka.
Evet sıgar her türlü
bazen oluyir
Ben bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?