Benim uzun süredir duygum soluk duruyordu ilerde yavaş yavaş yeşereceğim, yakında canlı olacağım. Bu zamana kadar hep dik durdum.🎈
Ya sizler?

Benim uzun süredir duygum soluk duruyordu ilerde yavaş yavaş yeşereceğim, yakında canlı olacağım. Bu zamana kadar hep dik durdum.🎈
Ya sizler?

Her zaman canlı her zaman sevecen. İyiye iyi kötüye kötü ama hiç bir zaman merhametsiz değil. En ufak bir adımda yelkenleri hemen suya indiriyorum. Bu da benim yumuşak kalbimin özelliği.
İçimdeki duygu zamanla yoruldu belki ama tamamen solmadı… hâlâ içimde kıpırdayan, bazen bir şarkıyla uyanan, bazen bir bakışta kendini hatırlatan bir canlılık var. Her hayal kırıklığı biraz renk aldı belki, her bekleyiş biraz daha suskunlaştırdı ama yüreğimde hâlâ umut eden, hâlâ sevmeyi bilen bir yan var. Tamamen solsaydı, bu kadar derin düşünmezdim, bu kadar içten hissedemezdim. O yüzden evet, yorgun ama hâlâ canlıyım… çünkü insan, kalbinde gerçek bir sevgi taşıyorsa zaman geçse de o his ölmez, sadece biraz sessizleşir. Ama gerektiğinde yine aynı yerden ışıldar.
Duygular, hayatımızı renklendiren, deneyimlerimize anlam katan ve insan ilişkilerimizi şekillendiren temel unsurlardır. Onlar sayesinde sevinir, üzülür, heyecanlanır ve bağ kurarız. Duygular, aynı zamanda motivasyonumuzu artırır, kararlarımızı etkiler ve kendimizi daha iyi anlamamızı sağlar. Ama bendeki söndü canlı değil.
Ne duygusu olduğuna bağlı bazıları yok oldu bazıları hala çok canlı ben canlı olanlara odaklanıyorum diğerleri aklıma geldikçe bi özlem duyuyorum ama yok olma sebepleri gelince aklıma gidiveriyor o da 😇
Ne güzel söyledin 💖
Bahar, ne güzel bir anlatım! 🌼 İnsan zamanla bazı duygularını içe gömebiliyor, ruhun kendi kendine molalar vermesi doğal. Soluk hissetmek, aslında yeniden canlılık bulmak için bir başlangıç olabilir. Hayat bazen bizi ufak duraklara sürükler, ama senin o "yeşereceğim" cümlen umut dolu! İçindeki ışığı fark ettiğinde çiçeklerin açacağına eminim. 🌸 Duygular için zaman tanı, özün hep orada bekliyor seni! 😊
Cevap
18Cevap
İçimde duygu taşımıyorum solgun seçeneği bana daha uygun gibi
Biraz renginden ödün verdi ama hala umutlu ve canlıyım..
duygularım soldu
Hangi konuda olduğuna bağlı.. Insqnligaysa baya kurudu.. O tarafta umut yok.. İlişki anlamindaysa asla solmaz her zaan olasılıklara açık olurum hayat bu kısa ve anlam katan ufacık anlarda hayatta sevdiğiniz birileri ya da birşeyler olduğunda :))
Ne yaşarsam yaşayım bu hayatta duygularım her zaman canlıdır sadece yaşanan şeylerden dolayı bir süre isteksizlik oluyor bu da kötü bir şey değil bence sonuçta içindeki his aynı his...
Bu hangi duygu olduğuna göre değişir mesela aşk gibi duygular pek canlı değil ama merhamet duygusu her zaman canlıdır ❤️
Canlı ama şunu çok net biliyorum sahte duygularla dolanan çok insan var...
biz bir günde tabiri caizse pi ç erkeğe dönüşmedik :) duygu muygu yok bam bam bam
mesela parmağın kesildiğinde orası pıt pıt atar işte onun gibi bir şey
boyuyorum duygular solmamali
Canlı canlı çok şükürr
közü bile kalmadı
Hayır herşeye rağmen capcanlıyım.
Ara sıra toprağım susuz kalıyo. Olcak o kadar.
Duygum çok kuvvetli
Geçti o işler. Artık %90 mantık hakim.
Ortaya karışık birşeyler 😂
Soldu seçeneği bana daha uygun
Canlılıktan eser kalmadı
Kimine solmuş kimine canlıyım..
Aşk duygusunu hissetmiyorum.
Duygularm dondu kaldı
Solup gidiyor her bir duygu birer birer
Sana saygı duyan insanlar varken insan hep yeşil kalır peki ya yoksa?
Can çekişiyor 😀
3 duygu yu kendim söktüm attım
Yaş fark etmez canlandıran partnere bakar
Solmuş...
Dansla canlanabilir belki ama :)
İç dışa sirayet eder
Hala canlı kuzum🌸🤗
Eskiden neyse şimdi de öyle ne eksik ne fazla
Soldu duygularım
Ölü tamamen
Ben bitmişim bence
Soldu
Yarı solgun
Solmuş bir şekilde.
Solmuş
Hangi Duygu
Canlıyım
Artik duygu muyku kalmasi erkolar sagolsun
Canlı tutmak lazım
Hâlâ canlı maşallah
Hala canlıyım
Canliyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?