Kendimi kötü hissediyorum içimde kocaman bi boşluk var hiçbi sekilde dolmuyo napiyim böyle ben?

Güncellemeler
11 ay
Atlatamadigim bi major depresyonum var
Kendimi kötü hissediyorum içimde kocaman bi boşluk var hiçbi sekilde dolmuyo napiyim böyle ben?
Cevapla