"Birgün her şey yoluna girerse, umarım hala isteğim ve hevesim kalmış olur."diyor Frida kahlo peki sizin hevesiniz var mı ?

Ya da hala isteginiz heyecaniniz kaldı mı? Yeniden başlamak yeniden birşeyleri hissetmek yaşamak gibi.. Ya kelebekler dünyayı gördükten sonra intihar ediyorsa?
"Birgün her şey yoluna girerse, umarım hala isteğim ve hevesim kalmış olur."diyor Frida kahlo peki sizin hevesiniz var mı ?
Cevapla