Arkadaşlar neden erkeklere böyle insan gibi davranınca bir yerleri kalkıyor size illa kötü mü davranılması gerekiyor?

Neden erkekler böyle duyguları zayıflık olarak görüyorlar. Saçma sapan hareketlere giriyorlar. Bad boy kafasındalar yahu hepimiz mezara gireceğiz bu ne hava yani kızlarda da var bu doğru da hani karşıdaki kişi sana değer veriyorsa en azından ona göre hareket et. Tamam kadınlar çok duygusal alfa kadınlar dahi duygusal çünkü kadın doğasında var bu narinlik duygusallık o hırçınlığın arkasında da var bu ama erkeklerde yok mu ya erkekler niye o kadar da duygusuz
Arkadaşlar neden erkeklere böyle insan gibi davranınca bir yerleri kalkıyor size illa kötü mü davranılması gerekiyor?
Cevapla