Sen hangi mevsimsin? Peki ya ruhun hangi mevsimde kalmış olabilir?

Her mevsimin bir ruh hali var aslında…
İlkbahar, umut gibi gelir. Kalbin yeniden filizlenir. Solmuş dallardan bile bir yaşam çıkarır.
Yaz, neşenin ve özgürlüğün en saf hâlidir. İçin kıpır kıpır olur, gece bile sıcaktır.
Sonbahar, vedaların mevsimidir. Sararan yapraklar gibi duygular da dökülür ama içinde derin bir şiirsellik vardır.
Kış ise sessizliğin, durulmanın ve kabuğa çekilmenin adıdır. Üşürsün ama bir yorgan gibi sarar seni yalnızlık.

Bazen dışarısı yaz olur ama ruhun hâlâ bir sonbaharda kalmıştır…
Peki sen, şu an hangi mevsimde yaşıyorsun?

Sen hangi mevsimsin? Peki ya ruhun hangi mevsimde kalmış olabilir?
Cevapla