Bir insanın hayatında bu kadar mı her şey kötü ve şansız olur?

Platonik olduğum çocuğa açıldım red yedim çirkinim akademik anlamda başarısızım babam annemi bıçakladığı için hapse girdi ve annemi kaybettim babam yüzünden 😭😭 günlerim ağlamaklı geçiyor artık yaşamaya değer hiçbir şey kalmadı be valla bir arkadaşım bile yok kimsem yok en iyisi ölmek tutunacak bir dal bulmuştum oda çirkinim diye reddetti benim suçum yaşamak sanırım.

Bir insanın hayatında bu kadar mı her şey kötü ve şansız olur?
Cevapla