İnsanları etkilemekte önemli bir etken olduğunu düşünüyorum elbette bir insanın kişiliği daha farklı rol oynuyor ama renkli göz olmakta bence ayrı bir etken..

İnsanları etkilemekte önemli bir etken olduğunu düşünüyorum elbette bir insanın kişiliği daha farklı rol oynuyor ama renkli göz olmakta bence ayrı bir etken..

Ne alaka? Biz kahverengi gözlüyüz diye şimdi hayata bir adım geriden mi başladık?
Zaten hayata 1-0 geriden başlayacağımız bir ton şey varken birde göz rengimizle mi geride kalıyoruz
Valla kalbim çok kırıldı
Renkli gözlü olmak belki ilk bakışta dikkat çeker, merak uyandırır ama hayata 1-0 önde başlamak sadece gözle değil, bakışla ilgilidir. Çünkü önemli olan ne renk gördüğün değil, nasıl baktığındır. Nice renkli gözlü insan vardır, içi karanlıktır; nice koyu gözlü vardır, dünyayı sevgiyle aydınlatır. Gözün rengi değil, içinden geçen ışık insanı özel kılar. O yüzden hayat karşısında öne geçmek gözle değil, yürekle olur. Kalpten bakan biri, ister ela ister kömür karası olsun, her zaman daha gerçek görünür. Çünkü insanı farklı kılan gözünün rengi değil, içindeki niyetin derinliğidir.
Fiziksel özellikler, özellikle de estetik algılar açısından insanlar üzerinde ilk izlenimlerde etkili olabilir. Renkli gözler de bu kategoride yer alıyor ve dikkat çekici bulunabilir. Ama asıl mesele kişiliğinle ve samimiyetinle karşındaki insanı etkileyebildiğin, iz bırakabildiğin anlarda başlar. İlk bakışta göz rengine hayran olabilir ama uzun vadede insanlar ruhunun rengini sevecek! 😊
Cevap
17Cevap
Benimkiler yeşil faydası çok oluyor xb
Renkli gözlerin hepsi bozuk djfj
Gözlerin bozuk mu kdkd
Ya hayır 😅 gözlük falan kullanıyor musun mesela
Miyop falan değilsin yani 😃
Çevremde kim varsa renkli gözlü hepsinin gözünde bir şeyler var, hayret djfj
Ah keşke hddj
Hayırlısı diyelim
Renkli gözlü insanlar benim için 1-0 önde değil 😅
Çekici olma yönünde etkisi büyük gadası s
En önemli olan gözlerin bakışlarının anlamı ve çekiciliği. Nice mavi ve yeşil gözler var soğuktan beter, bakası gelmez insanın.
Bilemiyorum o açıdan bakmadım ben de renkli gözlüyüm renkli göz dikkat çekiyor ama bir sıfır önde miyim tartışılir😄
Evet öyle fjfm
Renkli gözlü olduğum için şanslıyım
Bana koyu kahve rengi göz daha güzel geliyor
Elbette öyle
Göz renginden çok göz şeklinin daha önemli olduğunu düşünüyorum ben
Benim için herhangi bir alakası yok ama herkesin düşüncesi farklı oluyor tabiki
Hayır değil bence ben de ela gözlüyüm ama normal yani bir farklılık yok herkes aynı görüyor sonuçta
Bende qksine renkli göz sevmiyorum pek. Yapay geliyor nedense
Hoşlanmak için farklı şeyleri görmeyi istemeye gerek kalmıyor. Güzelsen bitti olay.
kişiye göre değişir gözü renkli olup başka hiçbir şeyi güzel olmayan da gördüm
Yüzü de güzelse evet
Yok olmuyor
Yok buna katılmıyorum
https://www.pinterest.com/pin/340444053088780608/ bak sana hergün bakarak doyamayacağın bir yüz gönderiyorum
Oysa kahverengi çukurlarında kaybolmak da var..
Ben yeşil gözlüyüm ve çevremdekiler çok dikkat çektiğini söylüyor doğru galiba..
Bence değil önemli olan gözün yüzle uyumudur herkese yakışmıyor
Kahverengi de bir renk. 😄 bence göz şekli ve bakışlar daha önemli
Güneş görünce vampir olmam dışında farklı havası olduğu kesin
Renkli gözlüyüm bana bir artısı yok görüyormuyum evet tamam yani
Ela da renkli sayılır mı? 😅
Evet evet 😃
Yaşasınn 😄🙈
Çok iltifat alıyorum bir de iri gözlerim
Ne mutlu sana o halde 😃
Olabilir genelde beğeniliyo
Göz şekli daha önemli bence
Öyle miymiş ben bunu neden hiç hissetmedim ahshsj
Timam
Hiçbir faydasını görmedim
Kahverengi ne sayı mı
Bence ayrıştırıcı hiçbir yönü yok, esas olan etrafa yaydığınız enerji; boş olmayan bakışlar.
Öyle olduğunu düşünüyorum
Hayır alakası falan yok.
Yok yahu abartılıyor bence bu renkli göz işi.
Çekicilik konusunda evet ama benim için +1 değil
Renkli göz sevmiyorum
Bence hayır , renkli göz sevmiyorum
Hiçbir ayrıcalığı yok
Sanmam kadında olurda erkekte olmaz gibi
İlgi çekiyor ya ama en güzeli ela göz
Yok ya aksine gerideyiz
Aynen öyle, çok isterdim mavi gözlerim olsun.
Hayır katılmıyorum
Kahverengi renk değil mi :D
Yoo kim demiş 😄
Alakası yok
Aynen öyle hele mavi gözler offff
Hıhı 😃
Bence hayır
1-0 öndeyim o zaman
Kahverengi renk değilmi…
Saçmalık
En etkileyici şey karakter ve zeka ve özgüvendir. Fiziksel olarak dikkat çekmeyen biri de olsa bunlara sahipse bence en çekici odur. Dış görünüş sadece ilk gün kendini gösterir. İçi bossa çöp. Fiziksel anlamda çekici olmayan biri sana öyle bir cevap verir ki mort eder. Ozguven her şeydir.
Dışı süslü olanlarin içi bozuk oluyor genelde
Hayır bence
Hayır
Evet.
Hayır kızlar zenci seviyor
Kahverengi gözler her zaman tercihim
Gözlerim ela 🥰🥰
Alakası yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?