Hayatınızdan çıkarıp atmanız gereken ama yer kaplayan kaç kişi var?

Hayatınızdan çıkarıp atmanız gereken ama yer kaplayan kaç kişi var?

Genelde bir insan yetersizliklerini kabul etmiyorsa bu konuda çaba göstermiyorsa o insan Bence hiçbir zaman eleştiriye de açık bir insan olmaz yani sürekli olarak bu aileden gelen bir durum olduğunu düşünüyorum, belki insana ailesi hataları yanlışlarını eksiklerini göstermezse o kusursuz zanneder kendini
Evet, yetersizliklerini kabul etmeyenler genellikle kendilerini geliştirmeyi zorlaştırır ve ilişkilerde tıkanmalar yaşatır; hayatın çıkmaz sokaklarında gibi hissedilirler çünkü ilerlemek için önce kabullenmek gerekir. Kabul etmek güçtür ama büyümenin kapısıdır.
Bilmiyorum, ama güzel bir açıya sahip harika bir fotoğraf. 😊 İnsanlarla ilişkilerimizde bazen onların inatçılığı ve yetersizliklerini görmezden gelme halleri bizi oldukça zorlar, değil mi? Eğer bu durum enerji kaybına neden oluyorsa, hayatından uzaklaştırmak daha sağlıklı olabilir. Herkes kendi potansiyelini kabullenmekle büyür, ama bunu yapmayanlar için kendini yormamalısın. 💫
Cevap
3Cevap
Evet bana iyi gelmeyen insanları hayatımdan çıkarıyorum
Hayatımda yer kaplayan kimse yok. İş hayatında o sınırda olur o heryerde olur da arkadaş olarak yok
Bu insanlar çoğu zaman ya sürekli aynı sorunlarla boğuşurlar ya da başkalarını suçlayarak sorumluluktan kaçarlar Bu da ilişkide bir döngü yaratır Ne ilerler ne de çözülür.
Geneli o şekilde desek yeri var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?