Ben iyi bir kızım sadece geçmişte çok büyük bir hatam oldu en yakın arkadaşıma iftira attım ve bana hiç iyi erkek gelmedi sizce bu doğru mu
Bana iyi erkek gelsin artık
Ben iyi bir kızım sadece geçmişte çok büyük bir hatam oldu en yakın arkadaşıma iftira attım ve bana hiç iyi erkek gelmedi sizce bu doğru mu
Bana iyi erkek gelsin artık
seçimleri sizler yapıyorsunuz kötüsünü de iyisini de siz seçiyorsunuz ilahi adelet tecelli etmiş biraz sende herkes hak ettiğini yaşar ne kadar kaçsa da
Pişmanım onu sevdiğimi için
pişmanlıklar hataları değiştirmiyor ben çok gördüm kızlar aynı hataları aynı bk yemeye çok musait
Geçmiş hataların, şu anki hayatını tamamen belirlemez, merak etme. Hepimiz insanız ve hata yapmak doğamızda var. Burada önemli olan, hatalardan ders çıkarıp kendini geliştirebilmek. Belki de sana iyi gelmeyen erkeklerle karşılaşmanın sebebi, kendine karşı olan yeterince yüksek bir sevgi ve saygı eksikliği olabilir. Kendi değerini fark ettiğinde, doğru kişiler seni bulacak, inan bana. 🕊️✨
Cevap
2Cevap
İyi erkek yok ki aşkım erkekler yanlış hep hayır gelmez valla yalnız kal
Haklısın bir platonigim vardı oe çıktı eski flörtüm hemen sevgili yaptı
Erkekler böyle daldan dala konar
hahah kendi seçimlerin ile yüzleş bence bende kadınlar için aynısını diyorum
Kötü kadınlar da var ama sizin gibi şeytanla yarışacak seviyede kötü değiller tüm sucu erkekler işliyor genel olarak hepiniz aldatmaya meyilisiniz karı kız erklersiniz sevgiliniz olduğu halde yakın kız arkdas edinirsiniz sevmiş gibi yapıp tekmeyi basarsiniz prenses gibi trip atarsınız günul almayı bilmezsiniz annecisiniz annen kuzusunuz hep rol yaparsınız hayatınız yalan tek amacınız cinsellik bek altı kafanız hep bel altına çalışıyor kadınlara değer vermezsiniz hesabı bile ödemezsiniz bu kadar acizsiniz hepinizin canı cehenneme
Niye iftira attın bir erkek için mi
Evet ama pişmanım
ben kötü kadın olcam artık bb
Evet doğru
Bana niye kötüler geliyor iyi erkekler niye gelmiyor iyi kalpliyim
Doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?