Çocuksu biriyim diye kimse benimle arkadaş olmuyor, ben bu mesajı hak ediyor muyum?

Cıvık 3 yasinda degilim. Her daim pozitif biri oldum. Ve heyecanlı. İnsanlara gülümsedim. Ama lisedeyken herkes benle dalga geçti. Daha sonra da kırık ozguvenim yüzünden kimseyle arkadas olamadım kimse de benle olmadı. Olanla da geldiğimiz nokta.. cidden yoruldum
Çocuksu biriyim diye kimse benimle arkadaş olmuyor, ben bu mesajı hak ediyor muyum?
Cevapla