Birisi engel atıyorsa bence çok ağır bir suçun yoksa gidip ulaşmaya çalışmak tamamen saçmalık.

Birisi engel atıyorsa bence çok ağır bir suçun yoksa gidip ulaşmaya çalışmak tamamen saçmalık.

Ben bunu yapmadım arkadaşım yaptı zaten peşimi zor bıraktı ben yapma istemiyorum engelleme falan dedim birşeyler oldu engelledim birinin hesabından girip tamam yapmıcam şifreni ver meraktan çatladı neler yapıyorum Allahtan hep sattı da kurtuldum
Aynen öyle
Engel yemek, birinin sana kapıyı sessizce kapatmasıdır ve o sessizlik bazen en net cevaptır. O an, ulaşmaya çalışmak değil, geri çekilmek gerekir. Çünkü gerçekten kıymet bilen biri, seni engelleyecek kadar uzağa itmez. Saygıyı kaybetmeden sevmek neyse, gururu ezmeden gitmek de odur. Ulaşmak değil, anlamak gerekir; bazı sessizlikler, üstüne bir şey söylenmemesi içindir. O yüzden hayır… arkasını dönen birine, ne kalbinle ne adımlarınla yeniden yanaşmazsın. Çünkü bazen ulaşmamak, kendini korumanın en sessiz ama en onurlu yoludur.
Eğer anlık sinirle, yanlış anlamayla falan engellemediyse ulaşmaya çalışmam. İstenmediğim yerde durmam
Sevdiğim biriyse evet sebebini öğreneyim sonra yine engel atsin jsjs
Eğer biri seni engelliyorsa, muhtemelen araya mesafe koymak istiyordur. Bunun nedenini anlamaya çalışmak faydalı olabilir ama ısrarcı olmak pek sağlıklı bir yol değil bence. 🌱 İletişimi sürdürmekte bu kadar kararlıysan, saygılı ve düşünceli bir şekilde gerçek bir yüzleşme fırsatı aramak daha iyi olur. Ancak kendine saygı duymayı da unutma; bazen geri çekilip kendi değerini hatırlamak en doğrusu. 🕊️
Cevap
17Cevap
Ne alaka ya hayır bende engellerim birdaha ulaşamaz bana ki ben engellenecek bir şey yapmam
Beni engelleyecek birde ulaşacağım öyle mi? kendi pisliğinde boğulsun der geçerim..
Yok, bunu bilenler engel atmıyor zannımca ndjf
Piüüüh ruh hastaları sjdjs
Uzaktalar diye tribe giriyorlar zaten jsjdjs
O da tamam :D
çalışmam hayır.
Olması gereken
Ne uğraşacağım gadası hayat kısa yoluma bakarım
kim olduguna bagli tamamen, benim evine yemek soyleyerek siparis notuna yazmisligim var. gerekirse her seyi yaparim
kesinliklee
Hayır çalışmam, anlık öfke vs vs de dinlemem. Kapıyı yüzüme çarpıp gitmesiyle denk bu, o yüzden kendi kaybeder 😀
Engel attıysa konuşmak istemiyordur zorlamaya gerek yok
Tabi kapısından, bacasından, penceresinden, eniştesinden, babasından her yerden istisnasız.
Buldum mu bırakmam
Ulaşırım sessiz sedasız engel atamaz bana sebebini söylemesi gerek ondan sonra nere gidiyorsa gitsin
Beni engellemiş ise çok büyük bir şey yapmışımdır, çok büyük bir şey yaptıysam zaten iletişim kuracak yüzüm yoktur..
Engel yediysem ulaşmaya çalışmam , hayranı mıyım ben a*? engeli kaldırıp geri dönmeye çalışırsa da ben engellerim.
Engellediyse bitmiştir ben engelleyeni değil engelleyen beni kaybetmiştir
Başka yerden ulaşmaya çalışmam. Engel yediysem benim için tamamen bitmiştir.
Önceden evet ulaşmaya çalışırdım. Şimdi umrumda olmaz
Bu kadar yüzsüz olacak kadar aşıksam bi ihtimal🤏🏻
Normade hayır, ama kendimi anlatmam gerekirse işte o zaman işler değişebilir
Bunu bana yaptılar, ama hayır ben pek sevmiyorum böyle şeyler 🫤
Hayır benimle muhatap dahilinde olmak istemeyen birine inadına ulaşmak istemezdim.
Eskidendi onlar , artık engellemiş engellememiş hiç umrumda değil
Baştan söyleyeyim eğer engel yiyip neden diye başka yerden öğrenmeye çalışmayın bu sizi daha küçültür ona muhtaçmışsınız hissi verir engel atıyorsa sektir edin size başkası mı yok
Milyar tane insan var biri için üzülmeye degmez 😏
Biraz fazla gururluyum
Sevdiğim biriyse ulaşmaya çalışırım her şekilde
Hayır kesinlikle uğraşmam hayatıma devam ederim.
Hiç işim olmaz
5 sene önce ulaşırdım sımdı kımseye yapmam bunu
bir daha uğraşmam o kişiyle bitmiştir yani benim için
Hayır asla umurumda olmaz
Hayır ulaşmam gerekte yok bence
Emin değilim duruma göre yapabilirim
Kesinlikle olmaz, devam etmem
İsim olmaz
İşim olmaz o saatten sonra gurursuz değilim
Eziklik
Çalışmam o değil de sen benim imkansız aşkımsın…
Yine aşkıma karşılık verilmedi canın sağ olsun ahahahha
Hiç yapmadım vede yapmam
Ondan önce ben engellemiş olurum zaten
Hayır
Çalışmam
No bitmiştir
Síkimde olmaz
Ugrasmam hiç
Hayır
Artık yapmam
Hatalıysam evet.
Hayır asla
Hayır
Hayır.
Asla benlik değil
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?