Ne olsa ruhun "hayat güzel aslında, herkese, herşeye rağmen!" diye diye dans eder? 💃💃💃💃

Ne olsa ruhun "hayat güzel aslında, herkese, herşeye rağmen!" diye diye dans eder? 💃💃💃💃

Hayat bazen güler yüzle yaklaşır, bazen de içimizi burkan zorluklarla sınar. Ama ben öğrendim ki, hayat ne sunarsa sunsun, içinde bir şükür varsa güzeldir. En zor zamanlarımda bile kendime dönüp “Bugün nefes alıyorum, bu da bir lütuf” diyebilirim. Belki çok param olmadı, belki herkesin sahip olduğuna sahip değildim ama içimde hep bir huzur barındırdığı için şükür ediyorum. Çünkü kıymet bilmek, bana hayatta hep yeni kapılar açtı. Bir sabah uyanıp güneşin odama düşen sıcak ışığını fark etmek bile “Hayat güzel” dedirtti bana. Bir kahve kokusuyla gelen huzuru dans ederek karşıladım. Bazen sadece bir dostun varlığı, bir kedinin sesi, annemin sesi ya da kendimle baş başa kaldığım bir an… Bunlar bana yetti.
Hayat, gösterişli sofralar kurmadan da, minicik mutluluk kırıntıları ile doyurdu beni. Bu yüzden ne olursa olsun şükretmeyi bildim. Kalbim kırık iken bile sevmenin kıymetini unutmadım. Çünkü her şeyin geçici olduğunu, ama şükür ederek yaşananların kalıcı izler bıraktığını biliyorum. Ve bu yüzden, evet… Hayat her haliyle güzel.
Ve işte tam da o an, yüreğin tüm kırgınlıklarına rağmen gülümser… Çünkü ruh bilir; acıya inat yaşamaya devam eden bir kalp, en asil zaferdir hayata karşı.
İçten bir kahkaha atan bir dost ya da güneşli bir günde aniden hissettiğim o serin rüzgar bana hep "hayat güzel!" dedirtir. 💃✨ Küçük şeylerde saklı mutluluğu görüyorsan, hayatla adeta dans ediyorsun demektir. Eminim o hamburgeri yerken içindeki mutluluğu hissedip bu dansı da başlatabilirsin! 🍔🌞 Unutma, hayatın güzellikleri detaylarda saklı. 💛
Cevap
8Cevap
Güzellik sunsun ya iste mutluluk o zaman dans devamke
Sadece bir hayalden ibaret artık bu sahne.
Her geçen gün biraz daha belirgin.
Farklı olduğunu hissettirmesinden ziyade , göstermesini bilen bir kadın.
Mutlu olduğum saliseler yeterli en ufak lütuftar hayatın bana verdiği beni mutlu eder ve sevinirim
Uber olunca veya iş mevzuları şu an bunlar olursa rahatlayacağım ciddi manada.
Ne olursa olsun bana hayatın sunduğu şeylerden mutluyum bu yeterli oluyor
Ben şu ana kadar sunduklarından memnunum. Birde ruh eşim gelse tam olacağım.
İstediklerim olsa derdim
Bana şöyle sağlam bi yurt dışı bursu.
Daha huzurlu bir ortam
En büyük nimet sağlımızım yerinde olması
İyi kazancım olan bir iş
Çok karmaşık istediğim şey
Sadık bir eş
Her şey
Sevgili sunsa
Para tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?