Düşünsenize bilim kurgu filmleri gibi başınızın üstünde karakter derecenızle geziyorsunuz? Hersey daha kolay olmaz mıydı :))?

hatta karakter yetmezliği diye hastalık olurdu sıfırlandığında ölürlerdi ve dünya temızlenırdı. herkes birbirine çok iyi davranırdı. birini öldüren birinin karakter canı direk sıfırlanırdı. kadına şiddet 1 tokat %50 götürürdü:)))) çok iyi ya

Güncellemeler
11 ay
aile dışı birilerine yaptığımız iyiliklerde ekstra karakter puanı olur ve iyi insanlar uzun yaşardı
Düşünsenize bilim kurgu filmleri gibi başınızın üstünde karakter derecenızle geziyorsunuz? Hersey daha kolay olmaz mıydı :))?
Cevapla