Fazla duyarlı olmak/algımızın yüksek olması insan ilişkilerinde sizi de yoruyor mu?

Bağırasım geliyor bazen 😆

Fazla duyarlı olmak/algımızın yüksek olması insan ilişkilerinde sizi de yoruyor mu?

Bu da biraz ağır mi oldu ne 😄😄

Fazla duyarlı olmak/algımızın yüksek olması insan ilişkilerinde sizi de yoruyor mu?
Cevapla