Ayıp olacak ama, Osuruk sesine Ne tepki verirsiniz?

Gülen var mı bu sese? Benim en çok güldüğüm şeydir biri yolda osurarak yürüse adeta gülme krizi geçiririm bu okul hayatımda etkiledi ilkokuldayız Gülüyorum kendi düşüncelerime orta okuldayız hoca bir şey okutuyor tahtadan Birden bile Babamın evde osuruğu aklıma geliyor gülüyorum lisedeyiz kendime kendime oturduğum yerde osuruk hayalleri kurup sırıdıyorum gülme gibi bir sorunum var. Bu bazen gülme krizine bile yol açıyor en çok güldüğümde bu ses... ilerde üzüleceğim nokta kimsenin gülmediği bir şey olması... millet utanıyor bu sesi duyunca ben gülüyorum... utanma olmadan... halbuki herkesin utandığı bir şey. Sizin tepkiniz ne olur? Gülme krizi geçirdiğiniz veya çok güldüğünüz bir an oldu mu? Neydi?
Ayıp olacak ama, Osuruk sesine Ne tepki verirsiniz?
Cevapla