.. ya da hep öyleydi sen gözünde büyütmüşsündür🤔

.. ya da hep öyleydi sen gözünde büyütmüşsündür🤔

Oldu, hem de öyle bir anda değil, yavaş yavaş… Önce sesindeki sıcaklık azaldı, sonra gözlerinde beni gören o ışık sönmeye başladı. Varlığıyla dünyamı dolduran biri, zamanla sanki sadece havayı tüketen bir yabancıya dönüştü. Onu izlerken içimden şu geçti; bir insan bu kadar sevildikten sonra nasıl bu kadar küçülebilir? Kalbimde koca bir yer kaplarken, şimdi hatırladıkça bile bir şey hissetmiyorum. En çok da bu yoklukla dolu his ürkütüyor insanı, çünkü birini gözünde yitirmek, aslında kendinden bir parça eksiltmek gibi. Ama eksik kalan yanınla bile yürümeyi öğreniyorsun.
dogru
rica ederim
Olmaz mı oluyor öyle arada.
Sonuçta herkes bazen yerini yadırgıyor.
Eig için tesekkürler
ricalar
Evet, hayat bazı insanları farklı gözüyle görmemize sebep oluyor. Bazen birini gözünde devleşmiş şekilde görürsün; hayranlık, aşk ya da saygıyla. Ama zamanla, gerçek yüzünü fark edince küçülür, küçülür… belki yok olur. Sanırım bu, insan ilişkilerinin doğal bir sınavı. Ama endişelenme, bu yaşananlar, senin ne kadar derin duygularla bağlanabildiğini gösteriyor. Her tecrübe bir öğretmendir. 🌟
Cevap
18Cevap
Var olmaz mı, çok önemli zannedersrn çöpe gidiyorlar
İnsanlar gözümden bi anda düşerler kolay zor filanla ilgili değil öylece bi anda sebepsiz. Çok oldu öyle
ben fazla şans veriyorum
maalesef
Ben hiç öyle yapmadım. Kimse mükemmel değil çünkü. O an hiç bi yanlışını görmesemde ilerde mutlaka pürüz olacağını bilirim.
puanı 0 dan baslatmak gerek
Yok illa 0 dan olmasına gerek yok. Ama asla 100 olmayacak 😅99 da dursun hep
99 un 100 den farkı ne simdi😃
Her an bir problemin arızanın olabileceğini dair bi ihtimal bırakacaksın. Onunda insan olduğunu hata yapabileceğini gözardı edilmemesi lazım. Demek istediğim o😅
tamam da herkes hata yapar ona ragmen diyoz
biz o insanlara değil , hayalimizde yarattığımız karaktere aşıktık aslında.
dogru , hoş geldin balım nasılsın özledim senii❤❤
iyiyim iş görüşme davaları tatlım ben de özledim 💌💌💌💌🎈
kpss az kaldı hazır mısınnnn
kolay gelsin bu sene girmeyecem ama üni sınavlarm var daha
hayırlısı olsun tatlım kpss artık hayal çok üzülme eğitim sistemi yerlerde 🎀🎈💌
onu bıraktm ya öğretmenlik icin girmeyecem artık
Birçok insan oldu, oluyor, olacaktır da.. At görünen çok itler gördüm çünkü..
ahaha at sorusu sordum onu mu gordun nasil denk geldi😃
Hayır göremedim.. Benim klasik deyimlerimden..
güzel deyim👌🏻
Hayatın her aşamasında mantık dilini kullandığım için hiç böyle hayal kırıklıklarım olmadı
guzel
Kimseyi gözümde büyütmem. Hep küçüktür sadece yok etmişimdir zamanla
Evet çokça oldu Anaa bir baktim küçük fare olmuş
Kimseyi gözümde o kadar büyütmedim o yüzden küçülende olmadı.
Ben kimseyi gozumde buyutmem
Herkes esittir gozumde
evet de bazıları iyi kandırıyor
O kisiye bagli beni kandiranda olamaz taniyan lar bilir beni
iyiymis
Oyledir millet te kimseyi gozunde buyutmesin kandirilmasin insan kendi olsun agirli olur
ama kimse kendi degil ya
Kisiye bagli durust olmak iyidir her zman asko
asko ne ajznzn haklısın dogru
Oyle iste asko litifat
Kilo verince küçülen kalça
ahahah
Olmaz mi
Fazlasıyla oldu
Oldu
Zamanında ve şimdi çok oldu.
Evet biz büyüttük gözümüzde.
rol bile yapsa eninde sonunda özune dönüyor
olmaz mı
üzücü dimi
baya
Maalesef evet.
seks sonrası çüü... küm
İnsanlar
maalesef
Oldu tabi
Oldu
Evet oldu
Evet oldu.
Gençliğim
hayır
Evet oldu
Evet oldu
Olduu
Hatırlamıyorum
Oldu
artık eskisi gibi olmaz dimi
Ay tabii vsr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar