Kişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı.
Bazen bir insana fazlaca güvenmek, bazen susmam gereken yerde susmamak ya da tam tersi, susmamam gerekirken yutkunmak… Keşke dediğim şey; kalbimi fazlasıyla açık bırakıp yanlış insanların içine girmesine izin vermekti. Her şeyin iyi niyetle başladığı ama sonunda yıpranarak bittiği anlar var ya, işte en çok da onlara takılı kalıyor insan. Ama hayat böyle… Bazen keşke dediklerin en büyük dersin oluyor. Ve sonunda kendine, kalbine sahip çıkmayı öğreniyorsun.
Her insanın hayatında “keşke” dediği anlar vardır. Kimimiz yanlış arkadaş seçimleri, kimimiz de kötü alışkanlıklar yüzünden pişmanlık yaşayabiliriz. Ama unutma, bu tür deneyimler bizi büyütür ve daha güçlü yapar. 🌱
Fotoğraf, zorlayıcı bir süreci çağrıştırıyor. Böyle hatalar, ders almak için bir fırsattır aslında. Geçmişte kalan pişmanlıkları affet; çünkü bugün, geleceğini inşa etme günü. 💪✨
En İyi Cevaplar