Ben rahatım böyleyken, ama insanlar illa laf edecek bir şey buluyor. Sessiz olmak neden bu kadar batıyor bazılarına?

Yapım gereği sessiz ve biraz ciddi mizaçlı biriyim. Çok konuşlan değilim. Bu şekilde mutluyum rahatım ama insanlardan sürekli tepki alıyorum bu halime. Kendimi ne kadar açıklasam da üstüme geliyorlar bıktım usandım bu durumdan.
Ben rahatım böyleyken, ama insanlar illa laf edecek bir şey buluyor. Sessiz olmak neden bu kadar batıyor bazılarına?
Cevapla