
İnsan yok ahahahah
Şaka bir yana, o ait olduğum dünyada önyargı yok derim ben 💖
Sizin ait olduğunuz dünyada ne var ya da ne yok? Hoşuma giderse misafirliğe gelirim jsjfsj

İnsan yok ahahahah
Şaka bir yana, o ait olduğum dünyada önyargı yok derim ben 💖
Sizin ait olduğunuz dünyada ne var ya da ne yok? Hoşuma giderse misafirliğe gelirim jsjfsj
Ucu görünmeyen çorak düzlüklerin etrafı çorak dağlarla çevrili ,
Bu çoraklıkta yayılmış bir hastalık var bitkilerin yetişmesini önleyen ,
Bir yer var küçük bitkiler yetiştirmeye çalıştığım şu an yeşil olsalarda hastalığın ne zaman vuracağını bilmiyorum.
Şüpheler var insanlara karşı. Burada yalnız yaşasamda nezaman bu gezegenin dengesi değişecek diye bekliyorum. Sanırım alıştım.
Neden hastalık var o dünyada? Olmaması gerekmez mi?
Bayağı hayal dünyası olduğu için takmayın lütfen 😅Sevdiklerim, sevdiğim, hayalimde ki minik kızım, müstakil Bahçeli bi ev ve yere yakın siyah bi Cohopper oluyor. Biliyorum aşırı zor şeyler ve buna ne kadar gücüm yeter bilmiyorum çünkü gücüm kalmadı gibi ama ayağa kalkmak için uğraşıyorum o güzel dünyanı oluşturmak için. Maddi olanlar kolayda, manevi olanlar zor. Karşıma ilk defa düzgün biri çıktı, olduğum gibi kabullenen, zorlama kendini ben yanındayım ve senden gelecek her şeye kabulüm diyen biri belki de ayağa kalkmama ve bazı şeylerin farkına varmamı sağladı. Habire etiket yapmak istemiyorum liseli ergenler gibi 😅 umarım görür.
Aşırı zor değilll, istedikten ve öyle biri yanında olduktan sonra her şey mümkün 🤓
Yalnız Carvels bu dünya huzur kokuyor ve hanımefendiciğim buraları okumalı 🤩
Okumazsa, kaçırırsa bu yorumu ben etiketlerim 😂
Olacak olacak, hepsi olacak 🤓
İnanmak başarmanın yarısıdır 😌
Ben unutmam🤣
Ahahahah kahkaha attım, doğru bu jshssjajsh
Ahajshsj şimdi unutmam belki ahaha güldürdün yaa 🤣
Biri beni mi çağırdı 😂😂😂
@RenkliZihin Şey bana iyi gelen ve bazı şeylerin farkına varmamı sağlayan çok güzel bir hanım var, o siz oluyorsunuzda 😅😅
🥰🥰🥰
🌟🌟🤔💯🆙
Benim ait olduğum Dünya'da olan şeyler; Periler, şeytanlar, melekler, büyücüler, elfler, cüceler ve canavarlar. Adeta bir oyunlar ve anime dünyası gibi olmalı. Level atlayarak gelişme, gerçek dünyada olmayan doğaüstü şeyler, savaşlar, iyileşme vs gibi şeyler. 🤔
Benim ait olduğum dünyada olmayan şeyler;
Gerçek dünyadaki gibi sınırlı insan bedeni yok, gerçek dünyadaki gibi tek ırkla sıkıcı değil, gerçek dünyadaki gibi dönüşüm geçirmeyen beden formu yok, gerçek dünyadaki gibi kısa ve ölümlü yaşam yok. vs.. 🤔
Oooo bu çok kapsamlı 🤩
Bu oldukça eğlenceli ama bir o kadarda karmaşık bir dünyaya benziyor, canavarlar neden var mesela? Büyücüler? Daha sakin ve iyilik dolu bir dünya dilemez miydin?😀
Güzel cevap efenim 🤓🙏
Öncelikle teşekkür ederim. Canavarlar ile savaşarak zeka ve gücü test etmiş olacağız. Onları yenmek tecrübe ve xp kazandıracak. Büyücüler ise O dünyanın sistemi ile çalışarak bütünleşme ile olacak. Daha sakin şu an yaşadığımız Dünya zaten. Yaşadığımız Dünya'da hayal gücümüzde bunları düşünebiliyoz zaten. Gerçekten aksiyon, gelişim ve başarı dolu bir cennet olurdu benim için böyle Dünya. Tıpkı bilinmeyen uzaydan beklentilerimiz ve ahiret hayatından beklentilerimiz gibi. şu an yaşadığımız gerçek Dünya'da çalışmakla gerçek zirveye oturma olmuyor. Mesela tek 1 insan güçte bütün insanlara ve ülkelere kafa tutamıyor. Orada sınırlar yok.
Sınırlar yok güzel özet olmuş 🙃
İlginç bir bakış açısı olmuş farklı 😀 Eline sağlık, sevdim ama o dünyada ben yapamazdım daha doğrusu beni yaşatmazlardı 🤣
Öyle deme sende güzellik ve cazibe büyücüsü olurdun. Herkesi büyüleyerek etkin altına alırdın. ya da partnerin çok Tanrı gücünde olurdu belki 😀
Büyü yaparak mı hıııımm cıks sevmedim kandırmak bu bas bayaa 🤣
Bu dünyamızda sınır yok. Kötü başlasan bile level atladıkça dönüşüm geçiriyor beden. Farklı formuna geçiyorsun. Ama bedava yok maalesef. Ama kadınların uzmanlık alanı olduğu için yapardın sen🌟
Ahahah yok ben yapamam bu kadar sorumluluk fazla 😀
Tembellikte XP kasar. Onla yolunu çizersin o zaman 😀
Ben gelmiyorum o dünyaya misafirliğe tv den izlerim 😂
Dikkat et TV den izlerken reenkarne olma ama😂
Olmamm 😂
Benim ait olduğum dünyada kesinlikle dürüstlük var, yüzlerde masum bir gülümseme var. 🌼 Ama ne yok dersen; yalan, manipülasyon ve samimiyetsizlik asla! İnsanların kendini olduğu gibi ifade edebildiği, önyargılardan arınmış bir yer hayal ediyorum. Belki biraz doğayla iç içe olur, kimse kimsenin enerjisini tüketmez. Bundan sıkılırsan Satürn’e komşu olabiliriz, belli mi olur? 💫
Günaydın İremologum seni unutmadım, nasılsın? 😌💖 Dürüstlüğün olduğu yerde mutluluk olabilir mi pekisi?🤓
Ah Selina, ne güzel yazmışsın, içi sımsıcak bir enerjiyle! 🌟 Dürüstlüğün olduğu yerde mutluluk kesinlikle olabilir, ama bazen tatlı bir acıyla gelir kuzum her dürüstlük biraz göze batar, biraz rahatsız eder, ama sonunda temiz bir hava bırakır ardında. 😊 İnatla gerçekliği savunduğun bir dünya yarat, mutsuz kalmazsın; iç huzur gelir yerleşir. Bugün tatlı mısın, şımarıklık mı var? 💕
Nasılsın soruma cevap vermedi bu ya 🥲 Bugün tatlıyım ne şımarıklılığı ya 😂 İremologum bozuk bugün galiba jsjsj
Cevap
13Cevap
Kalp kırmak yasak ama zeka çarpması serbest. Bizim evrende herkes bi tık eksik ama öyle eksiklikler ki, tamam gibi.
Yani eksiklerini topla gel, biz onları takı yapıyoruz. Sükûnet var, sahanda yumurta var, simit var, çay var sjsjs.
Oh mis afiyet olsun 😂
Güzel, yasaklara uymakta zorlanıyor insanlar ama o dünyada zorunlu olsun 🤓
Ait olduğum dünyada aşksızlık yok ghostlanmak yok hevesin adını aşk koymak hiç yok diyebilirim
Bu büyük bir kitlenin hayattan zevk alamama nedeni ve kalp kırma tekniği… Bunun yok olması lazım kesinlikle 😇
Öyle gerçekten de
Bulunduğum dünya çok sıcak, olmak istediğim dünya kutuplar. Fghuh
O ne demek yahu 😂
Su çokzel diyorum
Ahahah timamdır sevdim kutupları misafirliğe geliyorum yaz geçene kadar jsjsj
Buzu delip balık tutayım ben djjd
Tut bakem fazladan tut jsjs
Olmuş bil ejej
😂
Sadece ben ve sevdiklerim
Güzel çok rahat 🫠
En güzeli..
Ait olduğuna inanamayacağım kadar güzel şeylerin olduğu bir dünya değil bu yüzden dünyaya ait olmadığımı düşünebilirim. Bir yere ait hissedememek bir ödül müydü yoksa bedel mi? Bir yere ait hissetmemek yalnızlıktır. Vee zarif ve görgülü ruhlar bu dünyaya ait değillerdir.
Dünyada güzel şeyler de oluyor ama konunun benimle hiç alakası yok.🙄
Bir yere ait hissedememek tehlikeli bana göre jshsjs neyse ki ben dünyaya ait hissediyorum kendimi ama uzayda ilgi alanım 🤩 Gitmeden bilemem tabe 😀
Dünyada oldukça güzel şeyler oluyor, yeni güzel insanlara rastlamak buna sende dahilsin mesela 🤣😌
Teşekkürler , güzel leydim.🧚
Rica ederim hanfendi 💖
Bazen her şeyi bırakıp kaçma isteği gelse de ait olduğumuz gezegen dünya Monroe'cim 🙃
O yüzden kaçmıyoruz. Kalıp, daha iyi bir dünya kurabilmek ve mümkün olduğunca etki alanımız da olan bu çemberi genişletmek için mücadele ediyoruz 💪🤩
Çünkü başka dünyamız da, başka hayatımız da yok..
Elbette bu dünya bizim 😌🤩
Hayatı en güzel şekilde yaşamak ve değerlendirmek. Bizi üzen şeyleri dert etmemek çünki başka hayat yok 2. Bi şans yok haklısın Sofistik hanımcım bizim gezegenimiz dünya🫠💖
Evvet bu dünya bizim 🥳
Öyleliiii 😇
Meyve suyu şelaleleri.
Zihnimde canlandırdığım her şeyi oldurabilme.
Süpermen gibi özellikler.
Hep 20 yaşında olmak.
Sevdiklerimle hep mutlu kalmak.
Olmak istediğim dünya, yer küre, yaşam alanı, yaşam için elverişli mekan böyle olmalı. Bunun için tüm dünya birleşse bunu hiç bir zengine bunu hiç kimseye sağlayamaz.
Bir Tek Tanrı bunu en fakir en değersiz insana sağlayabilir.
Neden en fakşr en değersiz insana sağlayabilir, o ne demek?😀
Zekanı zorla. Her şeyi sorma
Kaygı yok stres yok. Huzur, dinginlik ve anlayış var
Sevdim bunu, onu bu dünyada bulmak ve kendimizin bu alanı oluşturma dileği ile 😇
Aynen öyle 🤓
Yalan ve sahtelik yok. Sadece dürüstlük, nezaket ve empati var
İnsanlar birbirine karşı merhametli, adil davranıyor. İnce düşünceli, derinlere dalan insanlar var hep
Huzur kokuyor resmen 🥰
Bunun üzerine bir kitap ve yeni bir evren yazabilirim. Ama o evreni anlayacak kapasitede çok az insan vardır. Aksiyona gerek yok iflas etmeyelim :)
Bir iki şey duysaydık fena olmazdı?🙃
Vaktiyle yazmıştım zaten. Belki bir gün okuyan olur 😂
Nerde yazdın ya? Gönder okuyalım 😀
Her yere yapıştırıp duramam linki kusura bakma 😂 vardır bir yerlerde illa ki 😂😂
Ne kusuru ya nası istersen jsjsjs
Çok anlayışlı bir hanım efendi gözlerim yaşardı 😂
Ahahaha ne yapayım teklif var ısrar yok 😀
Teklif nerde kaçırdım ben o kısmı sanırım 😂
Doğru teklif değil direk gönder demişim jskajs
Gönderecek yollar bile kapalı neresinden baksak elimizde kalıyor 😂😂😂
O dünyada çıkarları için birbirini kullananlar yok, samimiyetsiz sözünün arkasında durmayan yapmacık insanlar yok, insana sevgiye önem veren bir dünya var
Temiz bir dünya 🙃
Sahte aşklar yalan sevgiler var samimiyet anlayış merhamet iyi niyet yok
Bende diyorum ne diyo buuu 🤣 şaka şaka anladım tabi ki güzel dünya geliyorum misafirliğe ahahaha
Ricalar efenim 🤓🤣
İyi insan var ve onlarla kurulmuş adaletli bir düzen.
😇🙏
Bu dünyanın kötü tarafına ait değilim zulüm haksızlık beni sarmıyor..
🙏
Gitmeyi denedik ama gidemedik be abla , gitseydik görecektik 😂
Nası bi dünyaymış o bakem 😀
İşte görmedim , beyaza doğru koştum yetişemedim 😂😂
Haydaa o dünyadan bahsetmiyorum ya 🤣
Pot kırdık ahahah
Jsjsjshd
Ya benim ait olduğum dünyada oyun bahçesi gibi herkesin oyun oynadığı kötü Duygu'nun asla var olmadığı sadece her konuda oyun oynanan bir yer olur
Bu dünyaya aidim
Buda güzel
😀
Ne isim var öbür dünyanın bilinmez sabahlarındaxd
İşte o dünyayı sen kuruyorsun gibi düşün 😂
Yok ben kurmam kurulu düzen halihazırda var oyunlarda felan kurarım o olur bak
Hayal demi yok ya 😀
Gerçeklerle yasamayani hayaller üzer
Doğru diyorsun 😇
Huzur yok, sakinlik yok vs 😃
Neden?😂
Huzur var sakinlik var o ait oldugupun dünyada o halde 🤓
O dünyada herkesin gördükleri var fark yok
Nasıl yani? Açar mısın?🙃
Yani yaşadın kötü dünya aynı fark yok 😂
Niye ya sıfırdan kuruyorsun 😀
Ben sıfırdan kurarsam insan bırakmam 😂
Ahahah tamam o zaman ait olduğun dünyada insan yok diyebiliriz yanisi 😂
Yani hayvalari kuşları alırdım bak sende yemek yap o dünyada et olsun tamam olsun 😂
Aaaah hayvanlarsız olmaz 🫠 Bende insanım yalnız jsjsj
Olsun sen yemek yapcan ama et felan acmi kalalım 😂
O zaman aç kaldın jshsjs ben yemek yapmayı hiiiç bilmem mutfakla aram kötü 😂
Et yaparsin heralde olmadi bu bak 😂
Maalesef 🤣 bende o dünya dışında kaldım iyi mi jsfjdjs
Yani aç biraktin bizi yumurta da kiramiyorsun 😂
Kırarım onu tabi ya hayatta kalacak var bilgi🤣 ama et yok ahahah
Et olmadan hayatta kalınmaz eti kavurmasini bilmiyomusun 😂
Aa bu 3 olacak inanmıyo ya bu bana 😀
Valla inanamadim kavurma aslında kolay yapılır sote demedim bak 😂
Bana kolay değil şaka yapmıyorum 🤣 Beni alırsan dünyaya harbi aç kalırsın yani ahahahah
Valla ya senide yemek biliyor sandım ben sen bizi orada aç birakip öldürüp tek başına yaşarsın artık 😂
Neyse ki sen biliyormuşsun 😂
Ben bilirim ama et 😂
E harika işte jsjsj
Yani en azından aç kalmadim
Öyleli 🤓😌
O dünyada sadece boşluk var ve oraya düştüm
Neden? Nasıl bir boşluk?
Yasadigim dunyada ucuzluk basitlik varosluk var
Oraya da ait değilim
Neden?😀
Sıkıcı
Bilsem?
Hiç mi yok bi?😀
İçki alkol ve zina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?