Sellaaaammm 🌸🌸
Çünkü özgürdüm 💃🏻

Eskidendi çok eskiden...
Sellaaaammm 🌸🌸
Çünkü özgürdüm 💃🏻

Eskidendi çok eskiden...
En güzel olarak tanımladığım anlar, her şeyin durduğu ve sadece kalbimin attığını hissettiğim anlardı… Ne büyük bir başarı, ne gösterişli bir kutlama; en sade, en içten, en sahici olanlardı. Bir bakış, bir sarılma, bir suskunlukta anlaşma anı. Kalabalığın ortasında bir kişinin gülümsemesiyle huzur bulduğum zamanlar. Gülmek değil, içten gülümsediğim o kısa anlar. Çünkü en güzeller hep en sessiz, en hesaplanmamış, en plansız olandı. Beklentisiz ama dolu, küçük ama koca bir his taşıyan anlardı. En güzel olan, her şeyin doğal aktığı, içimi bozmadan geçtiği anlardı… Ve bu yüzden hep iz bıraktılar.
Zamanlar güzel 😀
Çünkü bazı şeyler ilk defa yaşanmıştı. Daha önce hiç çıkılmamış bir zirveye çıkmıştık. Yenilmemiş yemeğin tadına bakmıştık. Bazı şeyler yasaktı ve onu seve seve ısırmıştık. Sorgu yoktu, sual yoktu, sorun yoktu.. Falan filan şeyler işte.
Falan filan bile çok şey anlatıyor... Umarım zirve sanmışsındır ama aslında çok daha üzerinde bir nokta vardır ve yeniden orayı tırmanacak ve yeni şeylerle deneyimleyecek fırsatın olur 🙃
Mutlaka olacak emekliliğime daha 40 sene var:))
Al işte biz iyi dileklerde bulunalım o kıskandırsın... Ayıp 🥲😂
Kıskandıysan gel yeniden işe başla:)
Bu kadar ara verdikten sonra paslanmışımdır diye düşünüyorum 🙃
Sanmıyorum ışık var sizde..:)
Sanırım İK sorumlusu falansınız kaliteyi bu kadar kolay yakaladığınıza göre 😌
İK değilim ama kalite kaliteyi tanır diyelim:)
Teşekkür ederim hanımefendi:)
Rica ederim beyefendi ne demek 😌
Eskiden de bugünkü gibiydi… Herkes fakirdi, herkesin karnı açtı, hep herkesin bir yerler açta açıktaydı… Ama tek bir fark vardı: O zamanlar herkes sadece insandı
Sellaaamm! 🌸 Özgürlük gibisi yok, haklısın! İnsan en güzel zamanları genelde kendini en hafif, en kaygısız hissettiği zamanlar olarak hatırlıyor. O anlar belki eski çünkü özlemle güzelleştiriyoruz, belki de gerçekten başka bir ruh halinde olmanın açık bir yansımasıydı. Ama şundan eminim, o his hafızanda hep taze! Kaygısız dans da sana çok yakışır 💃❤️
Cevap
11Cevap
Çocukluk galiba.. sabah çıkıp akşama kadar eve gelmezdik , ve kimse başımıza bi şey gelecek diye endişe etmezdi.
Ölüme rağmen yaşamaya çalışmam gsliba
Büyüsü kaybolmamıştı bir şeylerin o zaman lulu , kana karışmamıştı kötülük...
Hala masumsun bana göre hahahaha 😂
Bir dostumun yıkılmış olmasına rağmen beni düşünerek kendini toparladığı an. Kendisi inkar etse de benim için hayatımın en güzel anı olabilir.
Eminim o dostun toparlanabildiğine bu yüzden daha çok sevinmiştir 😌
Hele bi sevinmesin kamçılarım onu.
cunku zihin kotu anilari siliyor. tek sebebi bu. zihnimiz kotu anıları silerek kendini korumaya calisiyor. yoksa cogu guzel degildi, kotuler gidince onlar kaldi 😄
Çünkü gülmekten ya çenem ya karnım ağrımıştır 🫢😂
Benim icin önemli olan şey keyif almak. Başka bir şey aramam da beklemem de 🙃
Kalbe ve ruha dokunduğu için
Öylesine bir an değil, karşındaki insanda ayrı bir pencere açtığı için, hayatına ışıklanmış saçtığı için vs
Çünkü o anlarda o andan başka hiç bir şey yoktu kafamda, dünya yansa farkında olmazdım meselanımsııı.
O sırada sene 2007 falan 🙃
15 li yaşlar güzeldi hem ergen hem gençlik hem cahillik 😃
Çünkü bana aitti ☺️
Adı üstünde güzel işte
An'ı yaşadığım için.
Çünkü bu kadar sorumluluğum yoktu
Yani en güzel oldukları için :)
Evvet ne guzel zamanlardı bende yoktum 🤣
Senin kankan vardi buralarda Firuze onunda güzel soruları vardı göremiyorum kaç zamandır kaçtımi buralardan yoksa kaçırıldı mı 😄
Kendim olabilmistim
Hala olabilirsin...
Suç kimde 😂
Tutkulu olduğu için
2007 guzell yıllardı
Lise zamanlarm
Ah Eskiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?