
“Tecrübe oldu bu, bir dahaki sefere buna dikkat ederim…” derken aslında hiç bir zaman “bir dahaki” diye bir şey gerçekleşmiyor farkında mısınız?
Tecrübe, tecrübe demekle kalıyor gibi hissediyorum, yani o tecrübeden ders alınmıyor, o ders olarak kalıyor sanki daha çok. Kopuyorsun o konudan uzaklaşıyorsun gibi gelmiyor mu sizede?
En azından bana o tecrübe denilen şeyler daha çok travma etkisi yarattı gibi belkide o yüzden yeniden başlayamıyorum bazı şeylere…
Eğer tecrübe edinmeler sonucunda o yanan bahçeyi yeniden yeşertebilen varsa sırrını benimle paylaşabilir mi lütfen? Tecrübe adı altında olan o pozitif şeye yeniden inanabilirim, yeniden o ışığı görebilirim belki💫🧚♀️
Uzun, kendi halimde soru serime devam💖
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer