Tecrübe, insanın içinden bir şeyler koparırken nasıl ondan ders alınır, nasıl yeniden başlanılabilir?

O bahçede yandı, yeşerir mi yeniden ha Monroe?
O bahçede yandı, yeşerir mi yeniden ha Monroe?

“Tecrübe oldu bu, bir dahaki sefere buna dikkat ederim…” derken aslında hiç bir zaman “bir dahaki” diye bir şey gerçekleşmiyor farkında mısınız?


Tecrübe, tecrübe demekle kalıyor gibi hissediyorum, yani o tecrübeden ders alınmıyor, o ders olarak kalıyor sanki daha çok. Kopuyorsun o konudan uzaklaşıyorsun gibi gelmiyor mu sizede?
En azından bana o tecrübe denilen şeyler daha çok travma etkisi yarattı gibi belkide o yüzden yeniden başlayamıyorum bazı şeylere…


Eğer tecrübe edinmeler sonucunda o yanan bahçeyi yeniden yeşertebilen varsa sırrını benimle paylaşabilir mi lütfen? Tecrübe adı altında olan o pozitif şeye yeniden inanabilirim, yeniden o ışığı görebilirim belki💫🧚‍♀️


Uzun, kendi halimde soru serime devam💖

Tecrübe, insanın içinden bir şeyler koparırken nasıl ondan ders alınır, nasıl yeniden başlanılabilir?
Cevapla