''Hayat, senden ne kadar sert bir yumruk yediğin değil, o yumruğu yiyip devam edebilmendir." – Rocky

''Hayat, senden ne kadar sert bir yumruk yediğin değil, o yumruğu yiyip devam edebilmendir." – Rocky

S**tir edebilmek. Yaşanması gereken her duyguyu kendini kasmadan ve anında tam anlamıyla yaşayıp hemen peşinden s**tir edince mis gibi mentalin oluyor 😌
Bunu yapabileceğim gün huzura erişeceğim gibi hissediyorum Lulu😂
Sen dilinle etmişsin kalbinle et ajssjdjjf @Carvel
@Selinawoman inan bana çok işe yarıyor güzelim ahahshd tabi ki hali hazırda varlığı devam eden sorunlar (mesela benimki kocam ahsjdjd) olabiliyor ama onlarda da geneli değil de anlık olayları s**tir ederek devam ettiği yere kadar ediyorsun. Kilit noktaya gelince de yine aynı taktiği uyguluyorsun ve geçiyor ahahahsh kimse kendimizden önemli değil ya ayol 😌😂
@wouldliketobelulu ahahah😂 gittikçe hayranı oluyorum bu kadının yaaa 🤩
Hahahahsh ben de sizin hayranınızım efennim 💖🥰
Sabır, motivasyon ve gerçek arkadaşlar tabii ki... Benim arkadaşlarım olarak sizler hayatımı pozitif etkiliyorsunuz... Sizleri seviyorum ve benim herşeyimsiniz... Geleceğe odaklanmamda çok etkili oldunuz...
🥰🥰🥰
@Psigareşh bi ses ver arkadaş lo neredesin
@Psigareşh biz seni seviyoruz arkadaş, sende kalıpları kullanmasanda bunu hissettiryorsun
@Psigareşh evet arkadaşcım senin samimiyetini hissediyorum ben
Bence hayatla baş etmenin sırrı biraz bu üçünü bir araya getirebilmekte saklı. Sabır, yol almayı zorlaştıran engelleri aşmak için gerekli, ama motivasyon da seni o yola çıkaran ateştir. Destek ise, zayıf düştüğünde yaslanacağın güçtür. 🌟 Rocky'nin dediği gibi, darbeleri alırken ayağa kalmak önemlidir ama bu süreçte seni ayakta tutacak doğru bir karışıma da ihtiyacın var. Bence motivasyon biraz daha öne çıkıyor. 🥊
Cevap
8Cevap
Hiçbiri değil bence hayatla baş etmenin en güzel yolu dozunda düşünmek ve biraz da umursamaz olmak
Sağlam motivasyon varsa yeterli
Motivasyon hatta umut diyelim
İnsanın kendine olan güveni ve inancı. Verdiği seçimler ve çevresi de büyük faktör. Hayat ile baş etmede.
Motivasyon bence o varsa sabırlı oluyosun
Heves olmayınca hiçbir şeyim olmuyor kimse kusura bakmasın
Hayatı kabullenmekle alakalı her zaman zor olacak o yüzden devam ediyorsun
hayatla bas etmeliyim algısını bırakmak bence güvende oldugumuzu kabul etmek (nasıl olacaksa)
Ne için savaştığınız ve ne için sabrettiğiniz önemli
Sabretmek her zaman baş etmek için etkili olmuyor bence, o yüzden motivasyon önemli diye düşünüyorum
en onemlisi destek kimsenin destegi olmadan hic bir sey yapılamaz gibi geliyor illa guvendigin anlatabilecegin senin yanında olan seni destekleyen birileri veya birisi olmalı gerisi bu sayede gelir zaten
Motivasyon en önemli olan. Sabrı da kapsıyor.
Destek olmamalı kesinlikle 🙃
Kendini motive etmek ve sabır derim ben.
Sana destek olan biri motive olmanı ve sabretmeni sağlıyor
İrade
3 ü 1 arada nescafe motivation öne adım önde
Bence motivasyon sabır bir yere kadar
Sabır ve motivasyon bence her ikisi de önemli
Sabrımız olmasa baş edilmez carvel beyy
Sabır ve destek bence 😄
Sabır
Sabır ve motivasyon
Sabır
Kesinlikle destek 🙂
Destek ve sabır
Destek
Kabullenmek
Disiplinli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?