Beni en çok etkileyen bir insan, samimi olan, gerçekten ne hissediyorsa onu gösteren biridir. Maskeler takmadan, kendisi gibi davranan. İçten bir bakış, yalın bir cümleyle kalbine dokunabilen biri. Ne söylediği kadar, nasıl söylediği de önemli. Aynı zamanda zeki ama gösteriş meraklısı olmayan biri etkiler beni. Bilgiyi güç için değil, paylaşmak ve anlamak için kullanan. Sessizce çevresini gözlemleyip, tam yerinde bir sözle herkesi düşündüren biri ve empati. Karşısındakini gerçekten dinleyen, sadece kendi duygularını değil, başkasınınkini de hissedebilen biri. Bu, bence en büyük inceliktir. İnsan olmanın özü gibi. Son olarak, hafif bir tebessümle ağır şeyleri söyleyebilen insanlar etkileyicidir. Çünkü o dengeyi kurmak zordur: ciddiyeti hafiflikle taşıyabilmek. İşte böyle biri, gerçekten unutulmaz olurdu.
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Bir insanın beni en çok etkileyen özelliği içtenliğidir; yapmacıksız, olduğu gibi, süslemeye gerek duymadan davranması… Bir bakışta güven veren, bir cümlede kalbine dokunan bir hâli varsa hemen hissederim. Sessizce dinlemesi, küçücük detayları fark etmesi, kendine has bir duruşu olması beni derinden çeker. Zekâsı ukalalıkla değil, sadelikle birleşmişse, kalbini anlatmak için bağırmak yerine varlığıyla hissettiriyorsa çok şey anlatır bana. Bir de empati… Birinin ne hissettiğini anlamaya çalışmak, onu incitmeden yaklaşmak, işte bu beni gerçek anlamda etkiler. Çünkü dış görünüş geçer, ama kalbin üslubu kalır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
11 ay
Sakin ve soğuk kanlı olması, az öz ve mantıklı konuşması, radikal kararlar alabilme ve uygulama yetisi, sahiplenme adı altında gereksiz kıskanclık yapmaması ve en önemlisi sınırlara saygı duyması. Simdilik bu kadar :D
Girdiği her yerde kendi gibi olabilecek, personası yüzlerce parçadan oluşmayacak, özgüvenli, duruşu olan, diksiyonu güzel, kalender bir delikanlı beni etkiler.