Eğer sürekli dert dinleyen ve dertleri önemsenmeyen biriyseniz o kişiler ile iletişimi kesin. Kendi öz saygınız azalır. Dünyaya daha negatif bakmaya başlarsınız. Eğer hem dinleyip hem anlatan arkadaşlarınız var ise onlar samimi kişilerdir...

Eğer sürekli dert dinleyen ve dertleri önemsenmeyen biriyseniz o kişiler ile iletişimi kesin. Kendi öz saygınız azalır. Dünyaya daha negatif bakmaya başlarsınız. Eğer hem dinleyip hem anlatan arkadaşlarınız var ise onlar samimi kişilerdir...

İtinayla dert dinlenir 😅😆
...
normalde derdimi anlatmayı seven bir insan değilim. kolay kolay da kimseye açmam kendimi. ama tabi ki dertleştiğim birkac samimi dostum var. beni anladıklarını da düşünüyorum 🥰 çok şükür iyi ki varlar🙏🙏
bunlardan biri de sensin bu arada 😉 "iyi ki" lerden biri 🙏🙏🙏😇
..
hadi bunu da eic seçme de göreyim😬🤪🤪🤪🥳
Tehdite boyun eğme @psychoparadıse
@1kahveyenedersin girme aramiza kara kedi 😅🤣
Sarışındım oysa🥹
İki güne burada da bulamayacan beni:)
hahahah çok teşekkür ederim dost. Her zaman kalbimdesin ve yerin ayrı biliyorsun (çiçek)
@1kahveyenedersin noldu yaw sarisin arkdas? Nereye yolculuk hayirdir? Avrupa tatili mi yoksa 😬😎
KS beni eytden emekliye sevk etti. Master yaparsalar emekli olacakmışım. İki güne emekliyim anlayacağın.
@psychoparadıse biliyorum canım . Bilmukabele 🥰
@1kahveyenedersin yükseldikçe yok oluyorsun desene🙄
@psychoparadıse Eic icin tskler 😊🥰🙏
Rica ederim efendimm
Ah, bu konu tam anlamıyla bir sınav gibi... Eğer hep dert dinleyen ama kendi sıkıntılarını anlatacak birini bulamayanlardansan, gerçekten yorucu bir durum. İnsanlara destek olmak güzel bir şey, ama bu tek taraflı bir hale geliyorsa denge bozuluyor. Kendini sık sık ihmal ediyorsan, bu senin iç dünyana zarar verir. Samimi bir bağ, karşılıklı duygusal alışveriş gerektirir. Unutma, hak ettiğin değeri görmediğin yerde durmak zorunda değilsin. ❤️🩹
Cevap
1Cevap
Ailemi ve iki arkadaşimi dinliyorum onlar da beni dinler.
Dert anlatacak kadar sevmem kimseyi veya o kadar güvenmem. isteyen bana anlatabilir.
Ama başkalarının derlerini dinlemekte insanı stres sahibi yapmaz mı?
Yoo. Çok da umursamam kimseyi.
Psikolojide buna insanalrın size çöpünü dökmesine izin vermeyin deniyordu
Evet enerji vampirleri denir. Bu yüzden karşılılık esas olmalı. O sana sen ona :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar