
Çünkü “Ben sadece sahipleniyorum” cümlesi bazen aşırı kıskançlığın kibarcası olabilir.
Kıskançlıktan çatlasanız da öyle görünmemeye çalışıyorsunuz yapacak bir şey yok :D :D :D

Çünkü “Ben sadece sahipleniyorum” cümlesi bazen aşırı kıskançlığın kibarcası olabilir.
Kıskançlıktan çatlasanız da öyle görünmemeye çalışıyorsunuz yapacak bir şey yok :D :D :D
Hayır ya ne alakası var kıskançlıkla.. Ben kim kıskançlık kim.. 😅😅 Desem de kimse inanmaz.. 🤣🤣 Çünkü aşırı derecede kıskanç bir kadınım.. Hem seven insan sevdiğini kıskanır.. Kontrol etmekle alakası yok.. Benim olan benimdir.. @last_romancel 🩷🩵
Çok iyi ya. Sıradaki ropörtajı sizinle yapmam gerekiyor sanırım :D
Olabilir tabiki sevdiceğime de uyarsa neden olmasın.. 😅
taabi efenim :D
Asla kıskanç değilim ama kontrolcüyüm nedense herşeyi bilmek istiyorum önemli önemsiz yerli yersiz çünkü bildiğin yollar kısa gelir bilmediğin yollar uzun gelir ya hani onun gibi her detayı bildiğimde çözüme daha kolay ulaşırım ama sıkmam kıskançlıklarımla hamlelerimi hissettirmem
İkisine de sahibim ben kontrol hem ben de olsun hem de kıskancım zaten🤣
Allahım sana sığınıyorum jsjsjsjsj
Koruma başarılı 🤣
Dua kalkanı aktif hjshjsh
Teşekkürler 🥳
ricalaar
Teşekkürler eic için
Tekrar rica ederim 😂
Kıskancım ben jkj
Bari dürüst olalım, kabul edelim ki "ben kıskanç değilim, sadece korumacıyım" cümlesi biraz züğürt tesellisi gibi duruyor. 🙃 Her şeyi kontrol etmek aslında güven eksikliğinin ve belki de kaybetme korkusunun bir yansıması. Kıskançlığı abartmadığın sürece ilişkiyi diri tutan bir duygudur, ama kontrollü bir şekilde yaşamak lazım. Yoksa karşı tarafı boğarsın, naçizane uyarayım. 😏🔥
Hele hele ağızlara bahhh züğürtü de öğrenmiş afferin kız sana :D
Hadi oradan! 😂 Kimi kıskanıyorsan, bence bir öz güven tazelemesi yap, çünkü züğürt vesaire dedin mi şiir tadı falan kalmaz, biliyorsun değil mi? 😏 Ama bak, dürüst olmuşsun, bu gerçekçi tavrını sevdim. Kıskançlığa biraz mesafeli durmayı da unutma, tamam mı? Yoksa ortamlarda boğaz düğmeleyerek konuşanı çok görürüz. 😄👏
E bu bildiğin laf sokmaya da başlamış sinsiiiiii şalsdjalslşjka
Cevap
8Cevap
Düpe düz kıskancım bahane üretmeye gerek yok
işte bu be jsjsj
ikiside ama daha cok o beni kontrol etmesini isterim magarada yaşıyorum bu arada ust tepede bir yerlerde evim var beklerim ziyarete
Hatırlıyorum seni ya.
Sen benim evin karşısındaki villada oturan kızsın sjjs
Olur mu bizim mağaranın karşısındaki işte 🙄
Hele şükür 🤦🙄
Kıskanç yanım vardır ama dozunda. Bu ara biraz vahşi tarafımı dizginlemeye çalışıyorum diyelim.
Ramazan ayı yaklaşıyor tabi jsjsj
Ramazan ayıyla bi alakam yok
Anladım. Umarım dizginlerini kontrol etmenin bir yolunu bulursun :()
Etmesem bu olmazdı cevabım :D
Haksızlık bu. İlk görüşünde dizginlemeye ÇALIŞIYORUM dedin :D :D
Çalışıyor olmam başarıyor olmama engel değil dahi çocuk 😏
Başarılmış bir şey için çalışıyorum denmez kıvılcım :) Henüz süren bir çalışma varsa nihai hedefe ulaşılmamış demektir. Sana artık kıvılcım diyeceğim :D :D
Çalışıyorum demek de zaman zaman kontrolden çıkmak için can atıyor demekti kibrit :D
Eeee o zaman öyle söyle ne lafı dolandırıyosun :D Gaaayette onu söyleyebilecek zekada bir insansın ne bu dolambaçlar :D :D Benden kiprit olmaz bu arada kıvılcım. Olsa olsa mutfak tüpü falan olur sadjlkşsaklş
Karşımdaki insanın zekasıyla oynamayı seviyorum diyelim piknik tüpü :D
Kalplerle oynaşınız bitti sıra beyni mıncırmaya mı geldi tey allahım yarebbim ya :D :D
Kalplerle oynaşanlar düşünsün ve versin cevabını
Tamam ben hepsine sorarım tek tek. Neden elleri kolları rahat durmuyor diye 😏😏
Nereleri rahat durmuyorsa artık onların sorunu 😏
Uha, bu bir sorun mu sence 😂
Benim ipimde bile değil, o.. puluk yapan s.. kilince ağlamasın
Unutursam hatırlat eic seçeyim 😂😂
Unutmazsın o kadar zekisin inanıyorum
İhtiyacın olduğundan değil, mesleğinden utananlara ithafen :D :D
o yüce görevi sana bahşedelim temsil edersin
Unutmanın zekayla ne alakası var kıvılcım jsjsj
İkisi de aslında ama kıskançlığım daha ağır basıyor. Benim olan benimdir nokta
Üçüncü sınıftaki silgimi bile saklıyorum kimseyle paylaşamam 😒
Yahu o başka bu başka
Silgi başkasının değildi 🙄
Hayır şey farklı işte
Objeler mi sjjsjs
Eh işte 🙄 kastettiğimiz şeyler farklı
Kıskancım... ama saçma sapan hareketleri olursa kıskanmam soğurum
Kıskandırmasın diyosun...
Yani.. içimdeki deccal uyanmasin tadımız kaçmasın
sjjsjsj tamam tamma
Sevdiğimi kıskanırım gerisi önemsiz..
Doğru
Kıskançlık Somut bir kavramdır ve Soyut olan için duyulur.
insanın tıpkı arabasını birilerinin çalacağı ihtimali ile herkesi potansiyel hırsız olarak görmesinden farklı değildir.
İnsan da ise kıskanılanın kendini kapısı açık kontak anahtarı üzerinde lüks bir arabanın gel çal beni durumda görmesi gibidir
Eskiden kontrolcü biriyken şu sıralar kendi işlerimle haşır neşir bir insanım. Kıskançlık normal ikili ilişkilerde ancak bunu yansıtmama taraftarıyım, çünkü kaos entrika sevmem.
Jsjsjs kaos entrika sevmez misin? Buna çok güldüm işte 😂😂
Çıksss sevmem enerjim yok kavgaya 😀
Bilmez miyim 😂
Bilemezsin sfg
F fazla olmuş yanlız öyle küfür edilmez shsjhsjs bilebileceğimden eminim 😏
Random o ben yorumda asla küfretmem 😀
Normalde de küfür ettiğini görmedim zaten, sadece beddua yeteneğin aktif hsjsjsjs
Atma 😀
aha yorumum silinmiş off. hiç mesaj da gelmedi :(
Değilim ya, kıskanma hissi yaratılmasını da çok saygısızca buluyorum. Kıskanılacak hal tabır içine girilmemeli
O raddeye getirilmemeli.
Uçan kuştan kıskanan hastadır. Ama karşı cinsle yapılan çok samimi halde saygısızlıktır kıskanç değilim net bilgi 😄
O kadarı kıskançlık sayılmaz ya bence. Benim olan sağa sola bulaşmasın işine baksın 😏😂
Psikopat derecesinde değilim çok tirmalayan bir durum olmadıkça anlayışlı insanımdır.
İnandım :D
Kıskanç falan değilim artık yok kıskanmak falan
Tamam barbie sakin ol sjhsjj
Ne barbisi başlıycam sana da barbie falan değilim ben 😄
Söylenenin aksini yapmaya ne kadar da meraklı. Sakin ol dedim neredeyse sövecekti. Tamam barbie hırçınlaş aşdsşlkakjsa
😄
Harbiden işe yaradı yav jsjsj
Mfmfmmsbdk
Kontrol etmeyi seviyorum, her şeyi kendi yöntemimle halletmek istiyorum.
Kendi yöntemim derken jsjsjs
Var tabi. Yani insanların yaptığından ne kadar farklı yöntemler olabilir ki kendi yönteminiz olarak tanımlıyorsunuz :) Napıyorsunuz mesela uçaktan aşağı sallandırıp bana sadık olmazsan paraşütünü vermem falan mı diyorsunuz
İlk yanıt verdiğimde bunu söyleseydiniz dolaylama yapmama gerek kalmazdı. Ki gülmek normal bir insan davranışı iken abartılı ciddiyetin sebebini anlamadım ;)
Göz emojisinden nefret ederim, :) bu olacaktı.
Oda Laf mı Baya Kıskancım Haddinden Fazla Ben Sevgilimi Kimseye Vermem Benim Olan benimdir
offf kadın yaaa :D
Teşekkür Ederim
İkisi de değilim. Yerine göre kıskanırım, birini kısıtlamaya çalışmayı sevmiyorum.
Abartılmadigi sürece güzeldir bence ya
Kıskancım sevdicegimi kimseyle paylaşamam ozguven eksikliği guveneme degik mevzu sadece basit sıkmadan bir kıskançlık
Galiba sahipleneci kıskançlık bende de var ama asla sevdiğim kişiyi boğduğumu hatırlamıyorum.
Kontrol manyaklığı var bende biraz eheheh 😂
Tamam. Bi kontrol et dolap açık kalmış mı sjsjsj
Canım ben dolabın açık kalıp kalmadığını kendim kontrol etmem ettiririm 🥲😂
Ah egoist 😅😂
Ahahahah belki biraz 🤷🏻♀️😂
Pek kıskanç değilim
"Pek" derken limit ne 😅
Yanii %40 olabilir
Kıskanç ve şüpheciyim
Hiç öyle durmuyosun ama neyse :)
:( :(
Hepsi xd
Sen geçen kimseyi istemiyom demedin mi ya :D
Yükselenim ikizler kanka duruma göre ister xdxdd
Kontrol ma. nyağı biri değilim. Dozunda kıskancım.
tamam abla :D
Tamam ablası
Bilmiyorum bişey var ama ne
Ne ola ki
Ananaslı falan
Biliyorum biliyorum atom diyolar sjjs
Kıskanırım yani bunuda söylerim açık açık
Kıskanmayana ne deniyordu?
gaydırı guppak skjsjsj
Kontrolcü ve kıskancım
ürkünç
Bu yüzden evde kaldım 🥲
Üzülme. Bi dahaki reernkarnede 18 de evlenirsin jsjsj
Bidaha gelmek istemem tövbe
bu hayatın çok sıkıcıymış anladığım kadarıyla. Bi dahakine viktorya sekret olursun işte fena mı sjsjsj
Bende çok kıskancımm 😅
Ne mutlu sana :D
😅😅
Kıskancım efendim 🙃
Kıskanmayan gitsin dağ keçileriyle otlasın efendim :D :D
İkisi de var..
Çok iyi :D
Kıskancım fenaa
Hmm
Kıskançlık var
Olmayan da sorun vardır
Bence de
İkisi de değilim
hafiften iyidir aslında
Dozunda en azından ama bu kıskançlığımı sırf inadına yaparım
o da iyi
Kıskancım
Kıskanmıyorum diyenler de kıskanıyordur ya. s. s
O an birlikte oldukları kişilerden söz etmiyoruz ama soru genele hitaptı :D
Kıskanc değilim, kontrol meraklısı da değilim.
Tamam inandım :)
tabi efenim :) Kişi insanların kelimelerini kendi penceresinden süzer :) İnanmak zorunda olmasam da saygı duymak zorundayım :)
Hiç biri
İnanmam ki
Yersiz abartılı kıskançlıklarım yoktur, kontrol etmeyi istemedim de hiç.
Kıskançsın o zaman jsjsj
Sevdiceğimi kıskanırım 🙄
Biz yolda yürüyeni mi kıskanıyoz ele tipe şlkdsala
Kendi adıma söyledim sizle ilgilenmiyorum 😄
ya heeee tamam tamam :D
Oke
tm bb. s
T b s..
Bts
Sbt
mrt
Art 🥳
nsn mys diye gitmeliydi sırayı bozma delü
Sıra mı varmış haberim yokmuş 😄
ayları saymıyor muyduk ya. s. s
Sen kafana göre takılıyormuşsun sjjejd
Sen de kafama göre takılsaydın halıları yıkayabilirdik sjkjsjsj
Yürüyen masrafsın bi git jsjsjs
iftiracı ne zaman yürüdüm ayıp ayıp sjjsjs
Aaa sjshdh neyseeeeeee 😒
şirret :P
Domuz muyuz?
Bu 4 oldu sksksksk
Kıskanç ve kontrolör 😂
İkiside✅
İkisi de galiba.
İkisi de
Kontrol etmeyi sevmiyorum
Ikisi de değilim
Kontroll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?