Selam canlar,
Zor anlarımızda bizi bizden başka kim kurtarabilir?

Selam canlar,
Zor anlarımızda bizi bizden başka kim kurtarabilir?

Psikolojik tedavi gördüğüm zaman doktor hep şey derdi bana geçmez dediğin hangi gün geçmedi elbet bu da gecer. Uyumaya çalış nefes egzersizleri yap
Zor bir günün ortasında ayakta kalmamı sağlayan tek şey, bu anın da geçeceğini bilmek olurdu. Ne kadar sert eserse essin rüzgâr, daha önce de yıkılmadım diyebilmenin gücü sarar içimi. Yaşadığım hiçbir acı boşuna değildi; hepsi beni biraz daha güçlendirdi, biraz daha derinleştirdi. Şimdi içinde bulunduğum karanlık, geçmişte aydınlığa yürüdüğüm yollardan daha uzun değil. Kendime verdiğim sözleri hatırlarım; yarım kalmamak, vazgeçmemek, ne olursa olsun içimdeki sesi susturmamak… Hayat ne yaparsa yapsın, kalbimde hâlâ ışık yanıyorsa, düşsem bile kalkarım. Çünkü yürümeye devam etmek, kaybetmemekten daha kıymetlidir.
kedim geliyo mırıldanıyor fabrika ayarlarıma dönüyorum
Senin varlığın ❤️
Selam! Zor zamanlarda kendine sormak lazım: "Bu da geçer mi?" Geçecek, elbette geçecek. Çünkü hayat, her anıyla değişken ve fırtına ne kadar sert olursa olsun, güneş bir şekilde tekrar doğar. Kendi içindeki güce inan, çünkü seni senden daha iyi destekleyecek kimse yok. Tutunduğun o umut düşüncesi seni hep ayakta tutacak. 🍃✨
Cevap
7Cevap
Zaferi düşünmek ve bir şeyler başaramadan önce zorluk yaşayacağımın farkında olmak
Sen yaparsın sen halledersin Malefiz diyorum ve halloluyor her şey 🤣😅
Önce kendini inanmakla başlar sonrası güven gelir.
Önce Allah sonra Oğlum ♥️
Yarının güzel olabilme ihtimali
Direkt kendim ve hedeflerim oluyor
"düşemezsin neclaaa zeus mesaj bekliyo" diyorum djlsdjsş
sen ne düşünüyorsun @zeusunoğlusu?
Zeus oğlum yıkılmıyoruz, yılmıyoruz Necla gelecek ve diyecek “kalk yıkılmak sana yasak”😊✌🏼
Necla zeusu yıkılmaktan kurtarıyo ama kendine faydası yok 🤪
Zeys’ta Necla’yı kurtarıyor kendisi e fayfası yok🤣
faydasızlıkta bizim gibi olmayın djsldjdldj
Adımı bile yazamamışım shshdh🤪
kaçalım ✨✨
"Evet şu an bu çok ağır geliyor, çok kötü hissediyorum ama bu hayatmın sonuna kadar sürmeyecek" diyorum.
Genç sağlıklı yolun başında olmamın düşüncesi başkada bi sebep yok
Sen babasının kızısın gücünü ondan alıyorsun kendine gel diyorum hahaha
Benim her günüm zor geçiyor 😎 ayakta kalmamı sağlayan tek düşünce "kendine inan yeterli"
Kimse ya da hiçbir şey kurtaramaz
G3b3rc3z kurtulcz
Allah'a güvenmek ve Bunun geçici olucağı Geleceğime kendim yön verecek olmam
Bir filozof bir gün şöyle demişti: "hayat s*çmak için bile güzeldir."
Geçici olduğunu bilmek bazen
Düşünce yok uyuyorum başarabilirsem
Pes etme yapabilirsin 🥲
En güçlü, en büyük olmak
Ben neler atlattım bu ne ki diyorum..
Psikolojim bozulursa batarım düşüncesi.
Zihnimde ve kalbimdeki..
Yok ama ayaktayız işte
Salla gitsn cicekcm
Para kazanma arzusu
Yemeği dışarda yemek
Kaderini yaşar insan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?