Ben bunu kahveye çeviriyor ve diyorum ki.. "kahve yaptım hadi gel içelim"@...🙂

Ben bunu kahveye çeviriyor ve diyorum ki.. "kahve yaptım hadi gel içelim"@...🙂

Var.
Ama herkes anlamaz.
Ben mesela, “Seni seviyorum” demem.
Onun yerine derim ki:
“Kahve yaptım, hadi gel içelim.”
Çünkü bazen sevgiyi sözcüklerle değil,
– yanında olmayı seçerek,
– en sessiz anı bile paylaşarak,
– onunla bir yudum sıcaklığı paylaşarak gösterirsin.
Ve bazen kahve,
"Seni seviyorum"dan daha çok şey anlatır.
Çünkü orada “gel” var. “Birlikte olalım” var.
Sıcaklık var.
Emek var.
Sadece “aşk” değil, alışkanlık olma arzusu var.
Senin beni sevmeni değil benim seni sevebilme ihtimalimi sevdim👑
Özledim gayet denk bir cümle.
Cevap
17Cevap
Var sigara aldım :))) @ neymiş acep
Seni istiyorum. Bir de yanına deli gibi eklerse daha güzeli yok 🤣
Herkes kalbimde bir yere sahipken senin ülken vardı 😀
Bende ilk omuduğumda çok beğenmiştim
👍😉
Üstünü sıkı ört üşütme m. l gibi. Hiç seninle uğraşacak halim yok.
Seni seviyorum dan çok daha samimi ve içten bir cümle varsa oda kahveye davettir 😊
Beni heyecanlandırıyorsun, ama öyle tenimi değil sadece ruhuma heyecan veriyorsun..
Bugün bir şey yedin mi?🙂
Kendine dikkat et.
Sana inanıyorum
Senin için ne yapabilirim cümlesi..
İyi ki hayatımdasın / iyi ki varsın.
Muadili sözler hayatıma anlam katıyorsun
Seninle mutsuzluğa varım🌹🍁
Ge çay koydum demesi yeterli zaten
Hayır 🙃
Yemek hazır birde nasıl oldun var
Var tabi
Hayatım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?