"Sürekli hata yaptığını düşündüğün birinin yanında duruyorsan, artık sen de o hatanın bir parçasısındır." Statüko
"Senin Onun Yanında Durduğun Hata"
Bazen birini sürekli eleştirirsin...
Davranışlarını onaylamazsın, kararlarını yanlış bulursun, sözüne güvenmezsin.
Ama yine de onun yanındasındır. Onunla konuşur, onunla oturur, onunla yürürsün.
İşte tam da bu çelişki seni anlatır.
Birini sürekli hatalı buluyorsan, ama hâlâ onunla birlikteysen...
Artık o hatanın dışında değil, içindesindir.
İnsan, yanında durduğu kişiyi onaylamasa bile, tercihiyle onu destekler.
Ve her destek, farkında olunmadan bile olsa bir ortaklıktır.
Gerçek yüzleşme şudur:
Ya o kişiyi gerçekten tanıyor ve kabul ediyorsundur,
Ya da kendi cesaretsizliğini, alışkanlıklarını veya korkularını onunla birlikte taşımayı seçiyorsundur.
Ve bu durumda artık yalnızca o hata yapmış olmaz.
Sen de, yanındaki o hata kadar sorumlu olursun.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar