Güncellemeler
11 ay
İnanıyorum bir gün bu etiket olayı düzelecek 🙂

Destek bir yere kadar seni başarıya götürebilir ama güçlü yapmaz. İçindeki gücün farkına vardığında kimseye de ihtiyacın olmadığını anlayacaksın.
Başka çarem yoktu galiba
Herkese artı kendime destek oldum , tek başıma orduya bedelim
Cevap
4Cevap
kimsenjn destegi yok daha iyi. olabilirdim hatta asagi bile cektiler
Başka çarem yoktu. Suratım yamuk, dışarıdan biri görünce katil gözüyle bakıyorlar, tuhaf gözüyle bakıyorlar asagiliyorlar. Tek secenigim savaşmak oldu. guclu kalmak oldu
Özellikle erkekler olarak güçlü olmak zorundayız bizim desteklememiz gereken birileri oluyor
Güçlü olmaktan başka çarem yok, elimden tutanım yok
Ben güçlü değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?