Birine adım attığınıza pişman olduğunuzda naparsınız?

İlk adım ben attım ve artık çok pişmanım hiç tanışmamış olmayı dilerdim. Asla yazmam ve aramam ama yazarsa ne diyip kapatmalıyım ya da direk hayalet mi olmalıyım bilmiyom
Birine adım attığınıza pişman olduğunuzda naparsınız?
Cevapla