Nisanlanacagim ve çok stresliyim bu zamanlarda bu normal mi?

Annem Stresli olduğu için beni çok kiriyor bende Stresli olduğum için annemi kırıyorum kız kardeşimi kiriyorum kız kardeşime de sinirlenme sebebim hiç bir şey yapmıyor normalde yapardı bu sefer saldı her şeyi bana bıraktı bu kadar mı insafsiz olunur dayımlar da zaten hiç yardımcı olmuyorlar bir dayım da beni kıskanıyor evlenmemi istemiyor

Güncellemeler
1 yıl
Dedem de hiç evliliğin konusunu bile açmadı yardımcı olmuyor
Nisanlanacagim ve çok stresliyim bu zamanlarda bu normal mi?
Cevapla