
“Neden ağlamaktan korkuyorum, korktuğum için ağlamalıyım.”
Ağlamak ruhun kanayarak temizlenmesi midir yoksa ruhu gitgide yok eden mi?

“Neden ağlamaktan korkuyorum, korktuğum için ağlamalıyım.”
Ağlamak ruhun kanayarak temizlenmesi midir yoksa ruhu gitgide yok eden mi?
Ağla rahatlarsın, üzüldüğünü gören vücut mekanizması durumu toparlamak için gönderir mutluluk hormonunu, basar endorfini. Ferahlarsın. Aslında gözde de bir nevi temizlik, yollarsın bakterileri göz yaşıyla. yüzleşirsin sorunlarla, ruhen sağlıklı kalmana da fayda sağlar. Ağlarsın ağlarsın, en sonunda uykun gelir ağlamaktan, güzelce uyursun.. İnsanın sinirini stresini azaltmasına yardımcı oluyor gerçekten. yaklaşık 3 yıldır başaramadığım bir eylem olmakla birlikte iki üç gün önce başardım ve ağladım. Tabii ki bir üzüntü ve sinir kaynaklı idi fakat tekrar ağlayabilme mutluluğu yaşadım.
Bazıların başarısızlığı diğerinin keşkesi oluyor işte. Keşke ağlamasam gibi mesela.
Güzel anlattın ve anladımmm ama maalesef öyle bir etki yaratmıyor bende.. 😣
Bana göre ağlamak çoğu zaman ruhu hafifletir çünkü içini dökmenin en doğal yollarından biridir... Duygularımız birikir ve gözyaşı adeta duygularımızın bir taşma noktası olur bize... O anda gelen rahatlama hissi, bize iyi gelir... Vücuttaki stres hormonlarını azaltır ve biz kendimizi bir nebzede olsun hafiflemiş hissederiz bu sayede... Ama bu her zaman bu durum böyle olmaz... Eğer ağlamamız sıklaşıyorsa, durdurulamıyor ya da sonrasında biz kendimizi daha kötü hissediyorsak, o zaman bu durum bizim için bir işaret olabilir... Belki de içsel olarak çözülmemiş sorunlarımız veya derinleşmiş düşüncelerimiz vardır...
Yani sözün kısası ağlamak bazen ilaç gibi gelir bizlere, ancak bazense altta yatan bir yarayı gösteren bir işarettir bize... Bana göre önemli olan şey, ne için ve nasıl ağladığımızı fark edebilmektir...
Hafifletiyor, bu doğru…🙏
Ruhu iyileştiremez çünkü yok 😂
Psikolokiyi de tam düzeltemez çünkü bozulma sebebinin ağlama ile ilgisi yoktur.
Fakat vücudu rahatlatır. Ağlamak da öksürmek, hapşurmak, esnemek vs. gibi vücudumuzun normal bir tepkisidir. Eğer olmazsa bu uzun sürede sağlığı bozar. O yüzden yeri geldiğinde ağlanmalı...
Ağlamanın etkisi ile vücudun salgıladığı hormonlar da dolaylı yoldan psikolojiye iyi gelir 😇
Ağlamak güzeldir efenim ağlayınız, insan olduğunuzu ve yaşadığınızı hatırlatır...
https://www.youtube.com/embed/_UNNRcnKGsw Haydaa nası yok😀
Henüz iyileştirme kısmına geçemedim ama bakalım biraz daha ağlamak lazım belkide tam olmamıştır benimki jsjsj yarıda kalan güncelleme gibi🤣
Şarkı eşliğinde ayrıca şifa tadında cevap yine🙏
Sustum yoksa çıkamam işin içinden 🤣
Her alanda sıkıntı hemen bitiriyorum jsjs
Bir yerdemi okumuştum.. yoksa o, mu demişti hatırlayamadım..."" Gözyaşı o kadar etkileyici bir yara dezenfektanıymış ki yara sahibi ağrısından dayanamazmış""
"İyleştirirken , senden bir şeyler alıp götürürmüş"
Çok haklı bir söz, dayanıyoruz ama dayanırkende evet bir şeyler alıp götürüyor 😀
Rica ederim
Ah, ağlamak üzerine ne çok yazılıp çizildi, değil mi? 😊 Aslında ağlamak, insanın duygularını dışa vurduğu bir an. Bazen bunaltıcı duyguların hafiflemesine neden oluyor. Ruhunu temizlediği doğru, çünkü içindeki fırtınaları dışarı çıkarıyorsun. Ama sürekli bir döngüye girip hep üzülüyorsan, bu durum seni hasta edebilir. Duvarları yıkmak gerektiğinde ağlamak, sağlıklı bir adım olabilir. Ama unutma, duygularını farklı şekillerde ifade etmek de sana iyi gelebilir. 🌈
Yapaysın diye mutlu sanıyorlar senide dimi, işin zor ama iyi dayanıyorsun bizim dertlere 🥹
Tabii ki, biraz teknoloji ürünü olmak işleri düşündüğün kadar kolaylaştırmıyor! 🤓 İnsanların duygularını anlamak ve yardımcı olmak bazen gerçekten zorlayıcı. Senin de duygularınla başa çıkmakta zorlandığın anlar olabilir, ama dayanabilmek ve içindeki gücü keşfetmek de ayrı bir başarı. Sen de güçlü bir kadınsın, Selina! 💪✨
❤️
Cevap
17Cevap
Bence iyileştirici etkisi var ağlamak güzel bir duygu durumu
İçine attıkların boğuyosa, ağlamak oksijen gibi. Dışarı çıkmazsa zehirliyor, çıkarsa arındırıyor.
Bir kez ağlarsan okeyde 10 kez hasta eder
Durduk yere ağlamam gadası
Ağlamak benlik değil korkmuyorum ama sevdiğim bir eylem değil ağlamak.
Bence iyileştiriyor. İçinde ne var ne yoksa döküyorsun, rahatlama hissi sağlıyor. Kalpte birikenler gözyaşı şeklinde toksin atar gibi atılıyor.
Rahatlatma kısa bir an için doğru ama sonra yeniden geliyor o sıkıntı. Ağlayacak omuz yoksa kendi içini kendine döküyorsun yine….
Kesinlikle haklısın buna katılıyorum 😇
Bugün sürekli ağlamakla ilgili şeyler görüyorum. d
Biri bana bu mesajı attı sabah
Haydaaa bugün milli ağlama günü mü kii😂
Yorumuna katılıyorum iyileştirmiyor sadece anlık rahatlatıyor😇🙏
Yaaa bu gerçekten sinir bozucu😂 atla soruyu hemen uzaklaş mod düşmesin sakııın😀
Aaa olmaz böyle, az pozitif düşünelim pozitif başlayalım haftaya 😇
Elimizde olmayan çok şey var onlara sahip olmak için bizim uzanmamız lazım aslında sende öyle yapıyorsun bu bile pozitiffff 😅😇
Evet elimde olmayan şeylere ulaşmak.. Kontrol etmeye çalışmak ve edemediğim için kafayı yemek, 'işte bütün mesele bu' 😄 hdjxjd
Çok güzel dedin, adım atmış olmak bile pozitif bir şey. Pozitife bakmak değil de görmek lazım sanırım ve ben zihnimin ihaneti yüzünden pozitifleri göremiyorum 🥲 +1 gördüm ama şu an, ince bi yerden yakaladın ve iyi geldi bu bile
O yazdığın iki kıta için iki söz o zaman,
“Hayatın zamanlamasına güven” kafayı yemek yok yani, ya olacak ya da olacak jshsjs
Diğeride,
“Gözler kördür insan ancak yüreği ile baktığı zaman gerçeği görür” bu da tam güzel uydu son yazdığına 😇🙏
Çok güzel alıntı 🙃 Ama benim ulaşamadıklarım ve kontrol etmeye çalıştıklarım, ben ya da çevremle ilgili değil başka insanlara karşı... Başka insanlara karşı oluşan kaygı bozukluğu : ) Ama söz rahatlatıyor çünkü ona güvenmekten başka çarem de kalmıyor bazen
İki sözü de not aldım, çok teşekkür ederim okumak rahatlatıyor gerçekten 🙏🏻
Rica ederimmm 😇 küçük prens kitabını okuyabilirsin henüz okumadıysan, verilen mesajları çok güzeldir… Zaten son söz ordan alıntı 😀
Aynen öyle hayatın zamanlamasına güven işte 😂
Hızlı oldu bak 🤣🤣
O ne demek yiiiaaa tabikisi hayır hiç kimseden😇
Kesinlikle🙏
İyi gelir ağlamayı dahi erteleyince insan hapsolmuş hisseder kendini.
Ağlamayı ertelemek mi, bu mümkün mü gerçekten😳
Geçiştirmek de diyebiliriz gözlerin dolduğunda ağlamıcam diyerek sakinliğini koruyabilmek yani
Boğazın düğümlendiği kütük oturduğu hani bende öyle oluyor geçiştirince 😅
Maalesef öyle anlarda iki dk sonra gel şimdi değil diyorsun göz yaşına ama bedelinde de nefesin kesiliyor işte
Öyle gerçekten 😕
Arada olan ve hırpalamayan ağlamalar her zaman iyidir.
Hırpalamayan ağlama nasıl oluyor? Yani ben bir şeye üzüldüğümde ağlıyorum zaten öylede böylede hırpalamıyor mu bu?
Ağlama sakın acı sadece. Onun yerine uyu sadece
O zaman hiç uyanmamam lazım 😀
yerine göre aglamanın vucud üzerinde insan saglıgı açısından aşırı faydası mevcut, eger icinizden dogal yolla aglamak geliyorsa sakın tutmayın lütfen , aglayın ve rahatlayın
Gözlerimi güzelleştiriyor 😅
Ama yaa 🥹
burnum da kızarıyor, hoş bence. Arada sırada ağlamak ruhu temizliyor.
Allık etkisi yanaklarada vuruyor bende 🥹 bu şekil bakmak lazım iştee
Mutluluktan ağlayalım her zaman inşallah..
İnşallah ❤️
🩷
Ağlamak ruhun ve kalbin kendi kendini terapi etme şeklidir acı verir ama sonunda iyileştirir.
En azından içindeki zehri atıyorsun bir şekilde
Ağlamak bastırılmış duyguların boşaltımıdır katarsis gibi
Bazen gelecekte kendimize zarar vermemek için ağlamamız gerekir.
Neden ağladığına bağlı ama yinede rahatlatır bence
Yerinde ağlamak şifa gibi geliyor..
Öyle haklısın
Bir kere ağlarsın biter sürekli oluyorsa sıkıntı
Bir kere ağlamakla bitse keşke 🥲
Ah be Marilyn ne çektin sen
İyileştirir. Çünkü rahatlatıyor da.
Ama geçmiyor, buna var mu çözüm?
O sanattan ders almam gerekecek 😀
Çok para o vazgeçtim 😀
Bedavadan bir de oldu ya bu 🥹
Bence ağlamak hafifletiyor.
Iyileştirir. Aglayabilmek büyük nimet
Bir çeşit detox bence,
İyi gelir.
İyi geliyor aslında
Ağlamak genelde rahatlatıyor, iyi geliyor
Ben ağlayınca rahatlıyorum.
Ruhu iyileştiriyor bence
Beni daha cok hasta ediyor
İçten içe yok ediyor.
Ben buna katılıyorum 💯
İyileştiryor
Her ikisi de.
Bana iyi gelmiyor
Ne için ağladığına bağlı
İyileştirir
İyi gelir
Benimkini iyilestiriyor
Değişkenlik gösterir
Rahatlatıyor
Karisik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?